26 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb best veel echo鈥檚 gehad bij mijn verloskundige. Vind het ook wel heel fijn dat we zo regelmatig kunnen komen! We zijn ook niet medisch. 6+4 (extra vanwege bloeding) 7+0 7+6 (extra vanwege bloeding) 9+1 10+6 (termijnecho) 13+2 (13 weken echo) 16+1 En de volgende twee staan al gepland: 18+6 (20 weken echo) 21+0

2 maanden geleden

Hier in Spanje ik ook niet! Rond 11 weken bloedgeprikt, 12 weken echo, tussendoor keer bij verloskundige hartje gehoord met doppler en volgende week (met 21wkn) de 20-wekenecho. In het begin vond ik dat heel vervelend, nu eigenlijk wel ok茅. Alles gaat voorspoedig, ik voel de baby nu iedere dag en vertrouw erop dat het goedkomt. Heb met 15 wk wel extra echo gedaan voor het geslacht. Merk nu - naarmate de tijd vordert - ik steeds chiller erin word en er vanuit ga dat alles goed is. Hopelijk voel jij dat ook!

2 maanden geleden

Hier wel medisch begonnen. Omdat alles goed ging mochten wij naar verloskundige of in t ziekenhuis blijven. Voor dat laatste gekozen omdat het tot nu toe erg prettig is. Hebben de volgende echo's gehad (gepland): 9 11 (bloeding) 12 13-weken echo 15 20 24 28 De rest nog onbekend. Omdat het ziekenhuis weet dat het fijn is om even te zien of alles goed groeit kiezen ze ervoor om net wat vaker een echo en controle in te plannen. Vind dat zelf erg fijn!

2 maanden geleden

Hier de 7 , 10 , 13 , 20 echo鈥檚 gehad en hier volgt nog 1 ligging echo voor richting het einde van de zwangerschap met 16 weken een afspraak bij de vk gehad en nu met 27 weken weer eentje en dan denk ik nog een die erop volgt

2 maanden geleden

8 weken echo 13 weken echo 16 weken controle 20 weken echo 23 weken controle 27 weken controle (moet nog) Krijg nog 1 echo rond de 34/36 weken en thats it

2 maanden geleden

7w vitaliteitsecho 9w weken intake + echo (deden ze zelf extra, normaal niet) 10w termijn echo 13w extra echo vanwege bloeding 16w controle en hartje geluisterd 21w de 20 weken echo verlaat door vakantie En met 30 weken doet onze praktijk nog een groei echo.