26 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Manu26

Ik ben nu ingeleid afgelopen vrijdag omdat ik ook mega groot kind zou krijg ...
Dat valt inderdaad heel erg mee. Wat hadden ze hem geschat als ik vragen mag? Heb je er dan geen 'spijt' van dat je je hebt laten inleiden, of heb je dat los kunnen laten?

23 dagen geleden

Reactie op daantjebanaantje12

Op insta: vroedvrouwmargot heeft allerlei highlights, ook met grote baby. ...
Ik heb helaas geen insta, dus dan kan ik dat niet zien denk ik he?

23 dagen geleden

Bedankt voor al jullie reacties en ervaringen! Heb straks nog een afspraak met verloskundige, kijken wat zij zou adviseren. Voorlopig bekijk ik het maar even dag per dag, totdat ik weloverwogen een keus kan maken. Of totdat de kleine zich vanzelf meldt, hopelijk!

23 dagen geleden

Reactie op BrendaL90

Dat valt inderdaad heel erg mee. Wat hadden ze hem geschat als ik vragen ma ...
Met 40 weken hadden ze hem ruim boven de 4.5 kilo verwacht.. dat had hij lang niet gehaald. Ja opzich dubbel, mijn lijf was er ook wel beetje klaar mee. Mede ook omdat ik nog 2 kleintjes heb, een van 3 jaar en 1 van 2 jaar.. die beide ook nog niet doorslapen. Dus gebroken nachten. Mijn lijf was wel klein beetje op. Ergens wil je ze dan wel langer drager, mede ook omdat het de laatste is. Maar toch ook weer niet. Dus ja dubbel. Maar ook wel fijn dat hij er nu is ☺️

23 dagen geleden

Ik heb hetzelfde probleem. 2e kindje, flink groter dan zijn zus. Laatste ingeschatte gewicht was 3300gr, ik was toen 35 wk😅 hoofd en buikje metingen kwamen uit op 41 wk. Gelukkig wordt het een keizersnede en ik heb die 4 dagen kunnen vervroegen. Ik ben een kleine (volgens verloskundige compact🤣)mama van maar 156cm. Inmiddels ben ik nu 37 wk en kan niet wachten tot hij in mijn armen ligt. De pijn en kwaaltjes nemen alleen maar toe de laatste dagen 😳