31 Reacties

10 dagen geleden

Ik volg en lees mee want, ik heb ook twijfels en bij mij begonnen ze er ook over.. Kan iemand mij uitleggen wat je precies voelt? Hoelang zo iets duurt 😳

10 dagen geleden

Net naar verloskundige geweest. Ze heeft even gevoeld (je kunt gewoon met broek op je enkels op tafel liggen, ze gebruikte een soort glijmiddel en voelde even met 2 vingers vingers). Was niet pijnlijk gelukkig en we hadden afgesproken dat ze eerst even ging voelen of het al wat weker was geworden en zacht genoeg voor strippen. Dat was nog niet zo. Baarmoederhals al wel wat korter, dus er gebeurt al wel iets maar strippen had nog niet echt zin dus toen zijn we gestopt. Blij dat ik het toch gedaan heb om beetje te weten waar ik sta. Volgende week wil ik het opnieuw proberen omdat het me erg is meegevallen. Ik ben nu 40+5. Krijg ook ergens volgende week checkup in ziekenhuis om te kijken hoe het met de baby gaat (vruchtwater, hartje etc.).

10 dagen geleden

Reactie op duenjeanlaodin

Ik volg en lees mee want, ik heb ook twijfels en bij mij begonnen ze er ook ...
Ik denk dat je het kan omschrijven als een pittige menstruatie kramp die je weg moet zuchten. Het duurt heel kort, 2 scherpe krampen. De pijn hangt ook vanaf hoe verwerkt je baarmoedermond is. Hoe meer verweekt hoe minder pijnlijk. Daarna vond ik het beurs voelen van binnen..

10 dagen geleden

Reactie op cxxxxx

Ik denk dat je het kan omschrijven als een pittige menstruatie kramp die je ...
Hmmmmmm spannend…. Dankjewel voor je antwoord 🤍! Heeft het bij jou geholpen?

10 dagen geleden

Reactie op blossom89

Net naar verloskundige geweest. Ze heeft even gevoeld (je kunt gewoon met b ...
Bedankt voor het delen van je ervaring!

10 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Ah okee ik ben benieuwd. Het onbekende en is dan even spannend. Hoelang duu ...
Snap ik helemaal! Het duurt niet lang, volgens mij een paar minuutjes. Eerst gaan ze checken of er al wat ontsluiting is en er überhaupt gestript kan worden, en dan met strippen een aantal rondjes draaien.

9 dagen geleden

Reactie op cxxxxx

Ik denk dat je het kan omschrijven als een pittige menstruatie kramp die je ...
Ik ben er helaas niet van gaan bevallen.. en dat terwijl ik al 3cm ontsluiting heb. Dat het niet is doorgezet was wel even een teleurstelling. Nu aanstaande zaterdag nog een poging.

9 dagen geleden

Reactie op cxxxxx

Ik ben er helaas niet van gaan bevallen.. en dat terwijl ik al 3cm ontsluit ...
Ohh dat snap ik… wat teleurstellend. Zaterdag hoop ik voor je van wel. Hoe ver ben je zaterdag?

9 dagen geleden

Reactie op cxxxxx

Ik ben er helaas niet van gaan bevallen.. en dat terwijl ik al 3cm ontsluit ...
Dat is zeker balen! Het is wel vaker de 2e keer pas effectief, dus hopelijk doet het zaterdag wel wat 🍀

9 dagen geleden

Ik ben net naar de vk geweest voor de 1e strippoging, maar helaas... Nog geen ontsluiting dus was niet mogelijk 😔 Had er wel al rekening mee gehouden (of dat het geen effect zou gaan hebben) dus gelukkig geen mega teleurstelling maar toch even jammer. Hopelijk maandag meer succes 🤞🏻

9 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Ik ben net naar de vk geweest voor de 1e strippoging, maar helaas... Nog ge ...
Wat jammer! Maar idd het kan allemaal nog he. Positief blijven. Hopelijk op vanavond met volle maan veel baby’s