20 Reacties

2 maanden geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben zwanger van mijn 3e kindje. En ik heb voor bijde kindjes en baby #3 dr brown flessen gehaald/gehad. Je hebt zo een pakket voor elke fase met alles wat je nodig hebt. Flessen zijn heel fijn vind ik. Succes met je zoektocht.

2 maanden geleden

Reactie op Babyonbord

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben zwanger van mijn 3e kindje. En i ...
Super lief, jij ook gefeliciteerd! Heel erg bedankt, ik ga er eens naar kijken

2 maanden geleden

Hegen!

2 maanden geleden

Als je kunstvoeding gaat geven is mijn tip: neem iets met een grote bovenkant! Dan kan je de schepjes er makkelijk in doen. Bij borstvoeding vind ik dat zelf minder belangrijk. Overgieten is dan niet zo een probleem!

2 maanden geleden

Hier ook 3de kindje. Ik gaf dan volledige borstvoeding, maar ook 1x perdag een flesje met bv om te oefenen met de fles. Ik gebruikte ook de dr brown flessen.. Zou vooral niet te veel soorten aanschaffen. Eerst 1 soort bijv. En als het geboren is dan kijken hoe je kindje er uit drinkt. Soms is het een hele zoektocht om uit te vinden welke fles er bij jouw kindje past. Weet ik van vrienden / en familie waarvan men flesvoeding gaf. De een vond de difrax fijn bij hun kind. Terwijl andere weer andere merk had. Dat moet je toch eerst dan bekijken..

2 maanden geleden

Ik heb weer der Brown flessen aangeschaft. Deze keer de brede. De kraamzorg raad deze flessen ook aan.

2 maanden geleden

Hier weigerde ons 1ste zoontje de dr Brown flessen na een paar keer. Hij had er ook best last van. Wij hebben toen op aanraden van de kraamhulp de flessen van MAM gekocht. Super fijn dat ze per stuk te steriliseren zijn in de magnetron. Ze laten heel goed de lucht ontsnappen. Dus minder krampjes. Voordeel was de speen. Die lijkt heel erg op de tepel. De fles, mijn borst en zijn speentje van MAM hij pakte alles direct. Wij hebben nu voor de 2de weer een MAM setje gekocht. Het blijft wachten of de 2de het ook fijn vind. Maar dat zien we straks wel.

茅茅n maand geleden

Reactie op Krisje5

Als je kunstvoeding gaat geven is mijn tip: neem iets met een grote bovenka ...
Wij gebruiken om deze reden altijd de bovenkant van het melkpoeder torentje (HEMA) als trechter in het flesje bij het scheppen馃憣馃徎

茅茅n maand geleden

Wij hebben gekozen voor hegen. Hopelijk pakt ze deze fles het is toch afwachten. Maar het voordeel ervan vind ik is dat je steeds een nieuwe bovenkant erop kan zetten en je dus niet steeds nieuwe flessen hoeft te kopen. Ik heb er nu deksels bij dus als de kleine fles dadelijk te klein is doe ik er bijvoorbeeld besjes in en neem ik dat mee. Later bouw ik hem weer om tot drink fles met rietje.

茅茅n maand geleden

Lansinoh

茅茅n maand geleden

Bij de eerste had ik Avens geloof ik. De tweede was wat minder makkelijk met drinken. De kraamzorg raadde toen dr Brown flessen aan. Die hebben we voor haar altijd gebruikt en heb ik nu weer gekocht.

茅茅n maand geleden

Er is nu 1+1 gratis bij de kruidvat (27-29 sept) op alle difrax + Avent. Je zou eventueel beide kunnen halen. Dat heb ik ook gedaan met dr Brown & Difrax (glazen flessen) Ik zelf vind de difrax lekkerder in de hand liggen. Maar wellicht heeft mijn kleintje daar straks een andere mening over 馃槄 en dan zou ik toch nog kunnen wisselen.

茅茅n maand geleden

Wij hebben zowat alles geprobeerd. Eerst Avent, daarna Difrax en uiteindelijk Dr. Brown. Die laatste werkte voor ons zoontje het beste, maar ik denk dat het heel erg verschilt per kindje. Bij onze dochter gaan we gelijk de Dr. Brown proberen, maar heb ook de andere merken nog in huis voor het geval dat.

茅茅n maand geleden

Wij hebben de hegen flessen! Onze zoon vind ze fijn drinken en vast houden, hoop ons meisje ook

茅茅n maand geleden

Mijn zoontje had aan het begin difrax en daarna toch over gegaan op de brown. Nu wil ik graag borstvoeding geven/kolven dus heb de Phillips avent gehaald maar voor de zekerheid ook gewoon d鈥檙 Brown en difrax dus ze heeft straks genoeg opties 馃槀

茅茅n maand geleden

Wij hebben vanmiddag bij de prenatal Dr Brown flessen gekocht 馃槂 Bedankt voor jullie reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb glazen flesjes van Bibs. Ik wilde absoluut geen plastic.

茅茅n maand geleden

Hier ook glazen flessen, zowel van dr Brown als Avent. Beide brede hals, omdat dat beter zou zijn icm borstvoeding. Over beide tevreden. Spenen lijken heel erg op elkaar, met het verschil dat de avent speen de ontluchting in de speen heeft zitten en je bij de Brown dat ventiel nog nodig hebt. Aangezien onze dochter goed ging op beide (kreeg wel alleen gekolfde melk, geen kunstvoeding), zijn wij overgestapt op de Avent spenen. Scheelt een hoop schoonmaakwerk

茅茅n maand geleden

Ik had van een vriendin allerlei soorten geleend, en blijven steken bij de difrax flessen. Deze spenen lekten ook nog eens het minste en met fulltime kolven was het fijn dat de fles moedermelk overal lekloos mee naartoe kon. En rond 3/4 maanden overgegaan op de flessen van difrax met handvat zodat ze zelf kon drinken. D谩t scheelde toch enorm veel tijd ! Ik zou van de babydozen alles uitkoken en een d'r Brown en difrax erbij kopen en vanuit daar verder kijken met de kraamverzorgster. :-)

茅茅n maand geleden

Glazen flessen van dr Brown! Voor onderweg een van plastic