19 Reacties
2 maanden geleden
Weet niet hoe groot je verwacht dat je baby is, maar zou wel nog wat maat 50 bijkopen. Als ie klein is, heb je namelijk maar één setje dat past. Onze dochter pastte de eerste 2 weken eigenlijk niet eens goed in maat 50 (van hema of h&m, met de kennis van nu zou bijvoorbeeld zara in maat 50 wel gepast hebben). En een vestje in maat 50/56 is wel aan te raden. 62/68 zou ik niets meer kopen, duurt toch even voor ze daar in zitten en vaak krijg je ook veel in die maten (was bij ons en meeste mensen die ik ken iig het geval)
En ik zie geen rompers erop staan? Daarvan is het sowieso belangrijk dat ze goed passen, anders gaat veel warmte verloren. Ben zelf fan van wol, maar als je dat niet wil zijn de bamboo rib rompers van de Hema heel fijn, die passen meestal wel 3 maten vrij goed (dus als je 50 koopt, past die bij 44 redelijk en bij 50 en 56 echt goed en begin 62 ook nog wel)
2 maanden geleden
Ik zou van zowel maat 50 en 56 meer halen want dit is echt heel weinig🙈
Tenzij je geen moeite hebt met misschien om de dag moeten wassen 😅
2 maanden geleden
Als je baby klein wordt geschat zeker meer 50 halen. Ons geboortepakje was binnen 2 seconde ondergekotst en we hebben de eerste 24 uur wel 4x nieuwe kleren aan moeten doen. Daarna zou ik uitgaan van 2 shirtjes en 1 broekje per dag dus afhankelijk van hoeveel je wil wassen.
On the other hand: kleren zijn zo gekocht door lieve vriendinnen/familie als het nodig is !
Mis ik de rompers? Maat 56 en 62 is hier vaker dan eens met luierwissel of tussendoor met poep nat geworden. Dus zeker een stuk of 6/8 rompers had ik wel nodig.
2 maanden geleden
Reactie op joyinaya
Ik zou ook echt meer kopen. In maat 50/56 zeker. Mijn dochter heeft 1 maand ...
Jaa dit. Mijn dochter werd heel groot geschat en was uiteindelijk een mini meisje die meer dan 2 maanden maat 50 heeft gedragen.
En laten we het niet eens hebben over het spugen en spuitluiers. Ze deed beide heel vaak dus sommige dagen had ze wel 3-4 verschillende outfits aan. Ik grapte toen dat we zo iig de overvloed aan kleding kunnen gebruiken. Maar iets extra is zeker niet overbodig want anders moest ik zo vaak wassen toen😅
Hoeft niet direct nieuw want er staat genoeg op vinted maar zou wel rekening houden met wat extra kleding
2 maanden geleden
Reactie op desmaxpom
Als je baby klein wordt geschat zeker meer 50 halen. Ons geboortepakje was ...
Helemaal eens. Heb hier denk ik wel 20 setjes/boxpakjes. Hoef je niet zo vaak te wassen en in begin met spugen etc kleed je ze al snel 2/3x om per dag. Iedere dag wassen geen zin in dus van alles wat meer zodat het een echt babywasje is per keer.
2 maanden geleden
Ik zou zeggen nog 2 setjes 50. En met setje kan ook een boxpakje. Je kan altijd nog wat bijbestellen als je kleine geboren is. En misschien een vestje of jasje in 50/56.
2 maanden geleden
Na dit topic ben ik bang dat ik teveel kleren heb voor de kleine 🙊 heb alleen al 10 pakjes in maatje 50 👀🤔🤔
Nouja als het een spuger gaat worden dan is het natuurlijk helemaal niet erg
2 maanden geleden
Reactie op Wonder2024november
Ik zou zeggen nog 2 setjes 50. En met setje kan ook een boxpakje. Je kan al ...
Yes! Goeie! Gisteren 50 en 56 bijgekocht :) Thanks allemaal! 😊
2 maanden geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Na dit topic ben ik bang dat ik teveel kleren heb voor de kleine 🙊 heb all ...
Ik heb zelf iets minder in 50, maar mijn gevoel gaat ook naar dit aantal uit. Iedereen adviseert om niet teveel te kopen in 50, maar heb echt geen zin om mis te grijpen omdat alles in de was ligt
2 maanden geleden
Haha hier ook zoiets hoor. Dacht hoef ik niet zoveel te wassen 😂
2 maanden geleden
Reactie op Cantwaittomeetyou
Ik heb zelf iets minder in 50, maar mijn gevoel gaat ook naar dit aantal ui ...
Jaa precies… dat dus, of als ze toch langer in die maat zit dan “mensen zeggen” voelt fijner ofzo haha
2 maanden geleden
Valt wel mee hoor! Scheelt wassen. Je verschoont echt wel een paar keer per dag.
Ik heb veel meer. Komt ook omdat dit nu baby nr 3 wordt, inmiddels hebben we wel wat verzameld/gekregen. 🙈
2 maanden geleden
Reactie op Kopjethee
Valt wel mee hoor! Scheelt wassen. Je verschoont echt wel een paar keer per ...
Ohjaaa dan heb je ook veel meer in huis inderdaad. Heb nog 2 pakjes gezien die ik mega graag wil van Z8
Denk dat die er ook nog bij komen 👌🏼 en wie weet voor de toekomst mocht er ooit een meisje bij komen, dan hebben we al zoveel leuke dingen.
En anders maken we er wel weer iemand blij mee