17 Reacties

17 dagen geleden

Valt echt niets over te zeggen. Je hebt waarschijnlijk nu van alles wel wat staan vanuit de gratis babyboxen? Daar gewoon mee starten en dan merk je vanzelf welke fijn zijn en bij de billen van jouw baby passen. Ze zijn zo weer bijgekocht als je nieuwe nodig hebt.

17 dagen geleden

Ik ga zelf voor pampers premium protection. Daar veel goede verhalen over gelezen! Heb ook nog een pak van Kruidvat gekregen dus ga die ook opmaken.

17 dagen geleden

Ik hoor goede verhalen over Kruidvat eigen merk. Dus daar begin ik mee. Als dat niet bevalt, stappen we over op iets anders. Heb er sowieso ook liggen van de gratis babyboxen dus die ga ik ook proberen.

17 dagen geleden

Pampers premium protection vond ik het fijnst in de newborn tijd. Bij onze dochter later overgestapt naar baby dry ivm doorlekken snachts .

17 dagen geleden

Pampers maat 1 zijn echt het fijnst de eerste weken. Ik heb ze net besteld bij Bol.com daar zijn ze in de aanbieding馃槈

17 dagen geleden

Bij onze beide dochters altijd Kruidvat gebruikt, gaan we nu zeker weer doen馃槉. Heel tevreden over!

17 dagen geleden

Luiers zijn inderdaad wel altijd in de aanbieding. In de babyboxen zitten veel kortingscodes en in sommige zelf pakken luiers. Wij hebben nu luiers van Kruidvat huismerk, pampers en Etos (zelf gekocht, zat niet in een babybox) liggen, zodat we kunnen uitproberen wat ze het fijnst vindt. Huggies zou ook een probeerpakket hebben, maar het lukt me helaas niet om dat te bestellen

17 dagen geleden

Reactie op Dani毛lleQ

Bij onze beide dochters altijd Kruidvat gebruikt, gaan we nu zeker weer doe ...
Die zijn veranderd sinds kort. Zou ze eerst proberen voor je ze inslaat groot. Velen zijn nog vere van tevreden hierover. 馃槈

17 dagen geleden

Wij hebben die van de woezel en pip (etos) en AH altijd als het fijnste ervaren. Vond zelf die van pampers en kruidvat heel erg snel stinken naar urine. Maar dat is echt ieder zijn eigen en een voorkeur dingetje. Zou op dit moment alleen niet meer uitgaan op succes verhalen van mensen van de kruidvat van eerder. Die luiers zijn sinds een paar weken veranderd. En vele mensen waaronder mijn broertje vinden ze nu echt zwaar bagger die luiers. Mijn neefje kreeg helemaal kapotte liezen van het randje wat er nu in zit bij de benen. Tiktok en alles staat vol over mensen die ze helemaal niets vinden.

17 dagen geleden

Wij zijn hier heel tevreden over pampers premium protection. Gebruiken ze al vanaf dat mijn dochter baby is.

16 dagen geleden

Bij ons zoontje hebben we de Huggies luiere vanaf newborn t/m maat 2 of 3 gebruikt, deze luiers zijn wat smaller, we hadden namelijk maar een klein smal baby'tje 馃槉 vanaf maat 3 volgens mij zijn we overgestapt op de Etos Woezel en Pip luiers en de DM luiers. Tussendoor hebben we ook andere luiers geprobeerd, maar daar kreeg ie luieruitslag van of hij lekte al gauw door. Op de kdv van ons zoontje gebruiken ze Kruidvat luiers, maar daar krijgt mijn zoontje echt extreme luieruitslag van. Dus na een tijdje besloten om maar zijn eigen luiers mee te geven. Nu hij wat ouder is, draagt hij voor in de nacht een Pamper extra dry luier, omdat hij anders al gauw met plas doorlekt. En overdrag draagt hij Etos Woezel en Pip of DM luiers. Maar het is echt per kindje verschillend. Dus ik zou niet gelijk van 茅茅n merk een hele maand voorraad halen, maar gewoon van een paar merken een klein pakje, zodat je het zelf kunt ervaren samen met je kindje 馃槉

16 dagen geleden

De Albert Heijn luiers extra droog en zacht gebruik ik nu voor mijn zoon. Ideaal, kan je zo meenemen met de weekboodschappen, voelen zacht aan, lekken niet snel door, leuke plaatjes (hier let mijn zoon nu heel erg op haha) en zijn heel betaalbaar!

16 dagen geleden

Mijn zoontje plaste door alle luiers heen behalve de pampers premium protection.

16 dagen geleden

Ik heb bij de prijsmepper een aantal keer flink kunnen scoren op de luiers. Pampers en kruidvat merk ligt daar met regelmaat. Mocht die in je omgeving zitten is dat het overwegen waard!

16 dagen geleden

Bij de jongste flink kunnen inslaan met dumpprijzen voor pampers en kruidvat, daarna overgestapt naar de bonbebe van de plus en bevallen ook prima! Wil dus kijken of deze vanaf begin al goed gaan.. scheelt ook enorm in de prijs uiteindelijk 馃槉

15 dagen geleden

Kruidvat eigen merk. Maar ook handig omdat ze dit op de opvang ook gebruiken

14 dagen geleden

Pampers of Kruidvat pure &soft zijn het fijnst!