17 Reacties
2 maanden geleden
Ik ga zelf voor pampers premium protection. Daar veel goede verhalen over gelezen! Heb ook nog een pak van Kruidvat gekregen dus ga die ook opmaken.
2 maanden geleden
Ik hoor goede verhalen over Kruidvat eigen merk. Dus daar begin ik mee. Als dat niet bevalt, stappen we over op iets anders. Heb er sowieso ook liggen van de gratis babyboxen dus die ga ik ook proberen.
2 maanden geleden
Luiers zijn inderdaad wel altijd in de aanbieding. In de babyboxen zitten veel kortingscodes en in sommige zelf pakken luiers. Wij hebben nu luiers van Kruidvat huismerk, pampers en Etos (zelf gekocht, zat niet in een babybox) liggen, zodat we kunnen uitproberen wat ze het fijnst vindt.
Huggies zou ook een probeerpakket hebben, maar het lukt me helaas niet om dat te bestellen
2 maanden geleden
Wij hebben die van de woezel en pip (etos) en AH altijd als het fijnste ervaren.
Vond zelf die van pampers en kruidvat heel erg snel stinken naar urine. Maar dat is echt ieder zijn eigen en een voorkeur dingetje.
Zou op dit moment alleen niet meer uitgaan op succes verhalen van mensen van de kruidvat van eerder. Die luiers zijn sinds een paar weken veranderd. En vele mensen waaronder mijn broertje vinden ze nu echt zwaar bagger die luiers. Mijn neefje kreeg helemaal kapotte liezen van het randje wat er nu in zit bij de benen. Tiktok en alles staat vol over mensen die ze helemaal niets vinden.
2 maanden geleden
Bij ons zoontje hebben we de Huggies luiere vanaf newborn t/m maat 2 of 3 gebruikt, deze luiers zijn wat smaller, we hadden namelijk maar een klein smal baby'tje 馃槉 vanaf maat 3 volgens mij zijn we overgestapt op de Etos Woezel en Pip luiers en de DM luiers. Tussendoor hebben we ook andere luiers geprobeerd, maar daar kreeg ie luieruitslag van of hij lekte al gauw door. Op de kdv van ons zoontje gebruiken ze Kruidvat luiers, maar daar krijgt mijn zoontje echt extreme luieruitslag van. Dus na een tijdje besloten om maar zijn eigen luiers mee te geven. Nu hij wat ouder is, draagt hij voor in de nacht een Pamper extra dry luier, omdat hij anders al gauw met plas doorlekt. En overdrag draagt hij Etos Woezel en Pip of DM luiers. Maar het is echt per kindje verschillend. Dus ik zou niet gelijk van 茅茅n merk een hele maand voorraad halen, maar gewoon van een paar merken een klein pakje, zodat je het zelf kunt ervaren samen met je kindje 馃槉