15 Reacties

één maand geleden

Ikzelf heb van die lekkere teddypakjes gekocht. En ook een paar jasjes in verschillende maten

één maand geleden

Ik heb net zoals Jesly van die heerlijke dikke teddyberen pakken gekocht. En een goede en dikke voeten/slaap zak voor in de maxicosi is ook echt fijn.

één maand geleden

Ik wil een jas kopen in maat 56 of 62. Er gaan nog zoveel lagen onder dat ik denk dat een iets grotere jas prima is.

één maand geleden

Jasje maatje groter altijd een goede keuze. Moeite met de mouwtjes over de kleding heen te krijgen? Doe een boterhamzakje over het armpje en de jas schuift er zo overheen, zakje eruit trekken et voila! 😄

één maand geleden

Ik heb twee teddy jasjes/pakjes 50 en 62

één maand geleden

Ik had vanaf maat 56a62 jasje maar die gebruikte ik niet zoveel omdat het toen zomer was. Als ze in de wandelwagen liggen doe ik dat niet aan of in de auto ook niet. Alleen als ze buiten op schoot gaan zitten eigenlijk. Daarvoor dikker pakje en van die dekens die in de maxi cosi of wat dan ook kunnen. Omslagdoeken enzo. Mutsjes!

één maand geleden

Engel natur jasjes zijn echt de uitvinden voor de allerkleinsten. 50/56 valt ruim heeft mijn dochtertje vanaf geboorte tot bijna maat 68 kunnen dragen. En het is wol dus is niet direct zo dik maar houdt wel lekker warm 😊

één maand geleden

Teddypakje maat 56 gekocht voor in de kinderwagen. Onderweg en dus in de auto een maxi-cosi met warme voetenzak

één maand geleden

Engel natur!

één maand geleden

Ik heb een vestje in een wat kleinere maat (55 ofzo?) en een spijkerjasje die voor 6-12 maanden zou zijn. Koop denk ik nog wel meer als ze er echt is. Voor de eerste week zal dat vestje vast wel voldoende zijn als extra laagje. Heb ookal een rompertje met lange mouwen, sokjes en een mutsje. Sowieso wikkel ik haar vast ook nog wel in een dekentje als het echt koud is in november 😁

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik heb een vestje in een wat kleinere maat (55 ofzo?) en een spijkerjasje d ...
Spijkerjasje lijkt me niet heel fijn als ze dan nog veel liggen. En denk dat je misschien ook nog iets in maat 62/68 nodig hebt, want 6 maanden is volgens mij al maat 74 officieel... Maar misschien krijg je dat ook nog wel cadeau (ik heb heeeeel veel cadeau gekregen in die matem)

één maand geleden

Alleen een dekentje om in te wikkelen was bij onze eerste baby (uit februari) in het begin niet voldoende. Dus óf 2 dekens, óf nog een extra jasje/vestje. Zelf vind ik dat laatste fijner, want stel ze willen niet in de wagen liggen (was bij onze oudste zo) dan kun je het ook in de draagdoe/-zak gebruiken. Verder hier ook fan van wolfleece (waar engel natur ook van is), maar vind zelf specifiek de jasjes van Engel in die kleine maatjes niet fijn, vanwege de capuchon. Wij hebben daarom een wolfleece vestje van joha in maat 50 en van smallstuff in 56, beide zonder capuchon. Vorige keer hadden we alleen 56, maar ons dochtertje verzoop daarin de eerste 6 weken, dus toch wel fijn om dan ook iets passends te hebben... En verder inderdaad een warme voetenzak of wikkeldeken of iets dergelijks. Wij hebben er eentje met 'gaten' die je vast in de maxi cosi laat zitten en dan nog eentje van noddles van 100% katoenen teddy voor in de wagen, met een wollen dekentje eroverheen. En een los wollen mutsje en handschoentjes (wel van Engel). Die handschoentjes kunnen ze tot 2 jaar aan, dus zijn heel fijn :)

één maand geleden

Reactie op Cv-ketel

Spijkerjasje lijkt me niet heel fijn als ze dan nog veel liggen. En denk da ...
Spijkerjasje is wel ook meer voor de lente, hopelijk is het dan wel ok 😁 denk verder dat ik indd nog wel veel kleding ga krijgen en zo niet kan ik het nog aanschaffen 🤭

één maand geleden

Oeeeeh goede vraag!! Ik heb 2 of 3 van die warme teddy pakjes, in combinatie met muts en kleedje hopelijk genoeg!

één maand geleden

Wij hebben een wol vestje met en een dikke gevoerde voetenzak. Zeker in de auto gordels geen dikke jassen aan. Dat is echt gevaarlijk.