Zoals de titel al zegt; help me out.
Ga morgen de ha bellen dat ik andere medicatie wil.
Slik nu emefasene en dit doet helemaal niks, behalve dat ik erg draaierig/slaperig ben.
Ik ben super ziek geweest dit weekend, kon niks binnenhouden, zelfs als ik niks dronk/at naar de wc. Ben nu op een combi van Emesafene en Metoclopramide. Even schrikken dat ik aan zoveel tegelijk moet, maar ik voel me nu zooooo veel beter, ik geniet zo van weer kunnen eten en drinken! Liever aan de medicijnen waarvan echt bekend is dat het niet slecht is voor je zwangerschap dan uitdroging en onvoldoende voedingstoffen binnen krijgen, wat mij betreft. Moet op een gegeven moment natuurlijk wel even pauze ervan nemen, maar goed voorbereid en weer op krachten gekomen gaat dat wel lukken.
Vraagje voor de mensen die metoclopramide (zetpil) nemen, mij valt het op dat wanneer ik het neem ik een rare geel/oranje achtige afscheiding krijg. Ook alleen maar als ik dat neem, meer hier last van?
Voor zover ik weer valt zowel de metoclopramide als de emesafene onder het eigen risico. Dit zei de apotheek mij. Dus ben je door je eigen risico heen, is het volledig vergoed. Ben je niet door je eigen risico heen betaal je zelf.
Hier ook aan de Emefasene, werkt bij mij toch beter dan suprimal die ik eerst geprobeerd hebt. Kostte bij mijn apotheek €26,89 voor 20 pillen. Neem er nu 1 per dag, ben blij dat ik er een kleine maand mee vooruit kan en hoop dat de klachten daarna al wat minder worden..
Niet het idee dat de suprimal heel erg werkt bij mij…. Vanmorgen geen pilletje genomen. Met het OV naar t werk, eenmaal op station daar alles ondergespuugd. SUPER gênant
Probeer nu ruim een week emefasene maar bij mij doet het niet veel alleen erg duizelig en hoofdpijn.. is dit het beste tegen de misselijkheid of zal ik over gaan op suprimal?
Hoorde van iemand dat emefasene zetpil hoofdpijn en duizeligheid veroorzaakt maar de normale tabletten niet, weet niet of dit een fabel is, heb zelf zetpillen ervan waar ik erg veel hoofdpijn en duizelig van was. Iemand met de normale tabletten?
Hoorde van iemand dat emefasene zetpil hoofdpijn en duizeligheid veroorzaak ...
Ik gebruik de gewone pilletjes en heb niet echt last van de klachten die je noemt! Merkte bijv ook bij Suprimal dat ik echt heel moe en suf werd, dat heb ik met de emefasene pillen minder.
De huisarts heeft me suprimal voorgeschreven. Dit werkt heel goed, maar er werd wel bij vermeld dat als je het geslikt hebt, je 24 uur niet mag autorijden