48 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Chayennax/

Ik slik sinds 3 dagen omeparazol en voel me al 3 dagen super goed! Na 4 wek ...
Oh ik ben toch wel even benieuwd waarom je een maagbeschermer slikt en waar het precies tegen helpt!

7 maanden geleden

Reactie op Chayennax/

Ik slik sinds 3 dagen omeparazol en voel me al 3 dagen super goed! Na 4 wek ...
Ik had je bericht gelezen en gisteren contact opgenomen met de huisarts. Zelf ook omeprazol (20mg) gekregen. Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Ik ben vandaag echt een ander mens, kan er wel om huilen! Nog steeds af en toe misselijk, maar ik heb vandaag heerlijk kunnen eten en zelfs kunnen spelen met onze zoon. De afgelopen 2 weken lag ik voornamelijk voor pampus. Ik hoop zó dat dit geen toevalstreffer was , maar dat de omeprazol blijft helpen! Walhalla 🙌🏻

7 maanden geleden

Reactie op Takkier

De huisarts heeft me suprimal voorgeschreven. Dit werkt heel goed, maar er ...
Ik vind het wel meevallen met de sufheid en duizeligheid etc.. merk er weinig van. Is wellicht ook persoons afhankelijk ☺️

7 maanden geleden

Reactie op Sunny-

Oh ik ben toch wel even benieuwd waarom je een maagbeschermer slikt en waar ...
Jaa het is eigenlijk idd alleen een maagbeschermer maar op een of andere manier werkt het ook mega goed tegen de misselijkheid. Ik heb het ook via via gehoord

7 maanden geleden

Omeprazol slik ik twee weken, maar moet er nu meer van overgeven en heb er maagpijn van. Is ook een van de bijwerkingen… even kijken wat goed werkt. Voor de rest misselijkheid armbandje gebruik ik en Emesafene

7 maanden geleden

Ben vandaag 3 maanden + 4 dagen, na 3 lange maanden elke dag kotsmisselijk en overgegeven te hebben dacht ik 3 dagen terug er eindelijk vanaf te zijn, had ineens 2 volle dagen nergens last van, heeerlijk. Helaas was ik iets te enthousiast en sinds gisteravond weer kots en kots misselijk, kan vandaag ook weer niks eten en nauwelijks uit bed komen. Ik slikte emesafene en metoclopramide, beide deden hun effect niet in de tijd dat ik zo misselijk was. Vanmorgen contact opgenomen met de gynaecoloog en die raadde aan om 3 keer per dag de emesafene te nemen en 3 keer per dag de metoclopramide. Erg veel dus.. zijn er meerdere die er een combinatie van slikken?

6 maanden geleden

Reactie op J97

Ik slik ook suprimal, te halen bij kruidvat etos etc. Werkt echt super voor ...
Hoeveel slik je hiervan en is het veilig?

6 maanden geleden

Emesafene tabletten voorgeschreven door de huisarts. En het helpt…. Niet meer de hele dag overgeven en misselijk!