15 Reacties

één maand geleden

Olaf vind ik mooi

één maand geleden

Olaf vind ik ook leuk! Ik ken iemand die Olof heet dat vind ik ook superleuk en net beetje unieker!

één maand geleden

Bjorn. Olaf moet ik altijd denken aan Frozen ⛄️

één maand geleden

Olaf!

één maand geleden

Mijn man heet Olav! Vind het met de V net iets unieker 😄

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Bjorn. Olaf moet ik altijd denken aan Frozen ⛄️
Mijn partner kent deze film niet. Hij kwam met olaf. Ik met bjorn. Maar ik moet dus ook aan die film denken 😅

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Mijn partner kent deze film niet. Hij kwam met olaf. Ik met bjorn. Maar ik ...
Haha ja. Mijn broer heet Bjorn en vind het serieus een mooie naam. Je hoort het ook amper. Maar Olaf is ook leuk. Maar Frozen hè 😂. Wij hebben nog een cyro in de vriezer en noem die altijd Olaf haha.

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Haha ja. Mijn broer heet Bjorn en vind het serieus een mooie naam. Je hoort ...
Dilemma want de meeste zijn toch echt team olaf 🙈. Bjorn vind ik ook geweldig. Gewoon wat anders hoor je hier inderdaad ook amper. We gaan de film frozen zo ie zo volgende week eens bekijken samen en dan het er nog eens over hebben 😂

één maand geleden

Ik vind Björn leuker maar komt in onze omgeving juist wel meer voor. Persoonlijk vind ik Olaf geen leuke naam, doet me om denken aan Frozen. Ik vind bijv Mats of Sven ook passen bij Kjeld

één maand geleden

Bjorn!

één maand geleden

Reactie op Valerryyx

Ik vind Björn leuker maar komt in onze omgeving juist wel meer voor. Persoo ...
Mats is al bezet heel dichtbij in de familie. Sven hebben we het ook over gehad. Maar mijn opa die de oorlog meegemaakt en overleefd heeft leeft nog. De initialen zouden dan S.S worden. Dat is echt geen optie. Wel bedankt voor het meedenken.

één maand geleden

Bjorn

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Mats is al bezet heel dichtbij in de familie. Sven hebben we het ook over g ...
Je zou een tweede naam erbij kunnen geven als je toch Sven wil. Van de andere opties vind ik Björn het leukst :)

één maand geleden

Reactie op Kopjethee

Je zou een tweede naam erbij kunnen geven als je toch Sven wil. Van de ande ...
Dat kan maar wij hebben allemaal maar 1 naam dus daar laten we het voor iedereen bij. Het is een prachtige naam maar om 1 van de 4 in huis een tweede naam te geven daar zien we de meerwaarde dan niet van in.

één maand geleden

Olaf is leukkkk