16 Reacties
6 maanden geleden
Ik vond lange mouw echt vreselijk om aan te doen en er kleren over te trekken, toen ze wat ouder werden ging het wel maar als ze net geboren zijn kies ik voor korte mouw.
6 maanden geleden
Ik heb echt nooit de Rompers aan gedaan met lange mouwen bij mijn dochtertje. Het is een gedoe als ze zo klein zijn, plus zij wilde dit ook echt niet en ging alleen maar huilen en had het hardstikke snel warm. Wij hebben het lekker gehouden op de korte mouwen. Nu ook weer vooral veel korte mouwen Rompers gekocht.
6 maanden geleden
Ik heb gewoon van alles gehaald 😂 kom er vanzelf wel achter wat het beste werkt.
6 maanden geleden
Bij mijn zoontje (ook van november) hebben wij overslagrompers met lange mouwen gebruikt. Dit vonden wij het fijnst. Bij korte mouwen had ik toch het idee dat dit te koud was voor zo’n kleintje. Inderdaad zoals hieronder al gezegd vooral die van de Hema vond ik fijn, deze rekken goed mee.
6 maanden geleden
Ons dochtertje is van februari en heeft juist wel veel lange mouw rompers aangehad in het begin. Voornamelijk wollen rompertjes of de bamboo rib van de Hema. Deze sloten goed aan/zaten goed strak om de armpjes. Als ik dan het uiteinde van het romper-mouwtje vasthield terwijl ik het truitje aandeed, ging dat prima. We hadden dan over het algemeen wel truitjes (of boxpakjes) die wat wijdere mouwtjes hadden.
6 maanden geleden
Mijn jongste is van 12 november. En ik had bij haar vooral lange mouw rompers. De korte mouw rompers heb ik eigenlijk niet gebruikt.
6 maanden geleden
Ons zoontje is van februari. Veel mensen hebben een korte mouwenromper gekocht om ons te feliciteren. Heel lief, maar nooit aangedaan. Nu in november gaan wij toch echt voor de lange mouwen rompers. Anders is het veel te koud.
Wij hebben altijd strakke rompers gehad. De losser zittende van de Zeeman waren wel vervelend om aan te trekken