15 Reacties

één maand geleden

Ik heb met lange en korte mouw. Heb ik de keuze. Gewoon bij de zeeman. Die zijn qua kwaliteit en aantrekken ook wel fijn. Geen romper die je over het hoofd moet aantrekken. Onze eerste 2 kinderen hadden een gewoonte tot de rug toe ondergepoept te zitten. Beetje rot om het dan uit te trekken over het hoofd.

één maand geleden

Ik hou van de rompers van Hema, met bamboe. Wat ik altijd deed, als de kleren aan waren even aan de onderkant van de mouwen vd romper trekken, zodat het niet opgekropt zat. Nooit echt t idee gehad dat dat vervelend zat😜

één maand geleden

Ik heb ook maar gewoon rompers met lange mouwen gehaald omdat ik dit als advies zag ergens voor hoe je je kindje in de winter moet aankleden. Heb zelf die van de hema en h&m maar dan wel overslagrompers. Als het toch niet goed voelt allemaal haal ik wel met korte mouwtjes

één maand geleden

Heb zelf altijd de romper van de Hema.. voor de eerste 2 a 3 weken doe ik altijd lange mouwtjes, maar daarna altijd kort aan bij de Kids. Mijn eerste zoontje heeft ze nooit gedragen, hij is dan ook van juli en mijn jongste is van eind okt. En die heeft alleen de eerste 2 weken die met lange mouw gedragen..

één maand geleden

Wij hebben merinowollen en wolzijde rompers met lange mouwen. Dochtertje is van februari en zij heeft toch best wel een tijd twee keer lange mouwen over elkaar aan gehad. En nu heeft ze dat als het koud is nog steeds (is nu 2,5). Als je de mouwen van de romper gewoon naar beneden trekt of vasthoudt als je het truitje aandoet, zou ik niet weten waarom het vervelend moet zitten? Romper moet dan uiteraard wel goed nauwsluitend passen en niet losjes zitten, maar dat is voor de warmte sowieso belangrijk. De bamboe (rib) rompers van de Hema die eerder genoemd zijn hadden wij ook en vonden we ook erg fijn :) maar aangezien deze baby echt een winterbaby wordt toch nog wat (tweedehands) wolletjes erbij gekocht 🥰 Zelf trek ik trouwens in de winter ook graag een longsleeve (al dan niet van wol) met een blouse, vest of trui eroverheen aan.

één maand geleden

Hier altijd de eerste maanden overslag meegroei bamboo rompers van de Hema gebruikt! Echt super fijn en als je de mouwtjes goed mee trekt zit het niet dubbel/vervelend

één maand geleden

Ik was zelf van plan om vooral rompertjes te kopen met korte mouwtjes, omdat me dat praktisch leek. Maar nu hebben we van een familielid tweedehands rompertjes gekregen en die hebben vooral lange mouwen🤷 misschien achteraf toch niet verkeerd, omdat ze altijd stellen dat je je kindje zeker de eerste weken goed moet aankleden (een laagje meer als je zelf aan hebt) en ik heb zelf altijd een mouwlooshemd onder mijn truien aan. Mijn logica is hemd + mouwen = extra laagje😅. Zij hebben ons van de grotere maten ook veel rompertjes met lange mouwen gegeven, dus kennelijk zijn ze goed bevallen denk ik dan maar..

één maand geleden

Reactie op Baby2024Nolan

Ik heb met lange en korte mouw. Heb ik de keuze. Gewoon bij de zeeman. Die ...
Rompers die je over het hoofd moet aantrekken hebben meestal wel zo’n grote opening dat je ze ook over de schouders naar beneden kan trekken, speciaal zodat je de poepsporen niet over het hoofd hoeft te trekken 👌🏼 maar persoonlijk vind ik overslag toch fijner met aan- en uittrekken.

één maand geleden

Wollen overslagrompers met lange mouw

één maand geleden

Reactie op Baby2024Nolan

Ik heb met lange en korte mouw. Heb ik de keuze. Gewoon bij de zeeman. Die ...
Je weet dat daarvoor die flapjes op de schouders zijn hè? 😅 door die te openen kan je gewone rompers gewoon omlaag uitdoen ipv via het hoofdje.

één maand geleden

Reactie op DaCha

Je weet dat daarvoor die flapjes op de schouders zijn hè? 😅 door die te op ...
Dat hebben ze niet allemaal. Ik heb de voorkeur voor andere rompers

één maand geleden

Ik heb altijd rompers met korte mouwtjes aangegeven. Ik deed alleen rompers met lange mouw bijvoorbeeld onder jurkjes met korte mouw.

één maand geleden

Ik heb gewoon katoenen en bamboe rompers qua stof. Ik heb ook nog een vestje en een warmere jas om er eventueel omheen te doen. Naast rompertjes heb ik nog wat kleding setjes in warmere stoffen🤭

één maand geleden

Overslag rompers van de h&m. Rekken lekker, niet te duur en leuke kleurtjes zodat je een beetje makkelijk kan matchen met de kleren die erover gaan 😄

één maand geleden

Reactie op Baby2024Nolan

Dat hebben ze niet allemaal. Ik heb de voorkeur voor andere rompers
Ah oke.. nee dan is het echt rot die keer dat ze een tot over de rand gevulde luier hebben. 😅