18 Reacties

4 maanden geleden

Wij gebruikten eerst ook de bibs spenen en die vielen inderdaad constant eruit. Leek wel alsof ze te groot zijn. We gebruiken nu die van philips avent en die vindt hij een stuk fijner, kan er lang op zuigen, ook in zijn slaap!

4 maanden geleden

Bekijk MijnNami Soother Speen - 2 stuks - Turquoise - NICU Prematuur speen - Newborn fopseen - 34w / 0-6 maanden op: https://www.bol.com/nl/p/mijnnami-soother-speen-2-stuks-turquoise-nicu-prematuur-speen-newborn-fopseen-34w-0-6-maanden/9300000029811910?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze was voor ons een life saver! Onze zoon is best klein, en deze speen is vaak gebruikt voor premature baby’s maar hierdoor pakt hij m wel heel goed! Ook eerst zelfde probleem met de bibs speen gehad
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 maanden geleden

Reactie op Goodledoodle

Wij gebruikten eerst ook de bibs spenen en die vielen inderdaad constant er ...
De ultra air?

4 maanden geleden

Reactie op FHVDGL

De ultra air?
Ultra soft gebruiken we nu, maar de ultra air hebben we ook. De speen gedeeltes zijn hetzelfde

4 maanden geleden

Mijn zoontje gebruikt ook de philips avent ultra soft! Ook verschillende spenen geprobeerd maar deze is top voor hem. Persoonlijk zou zelf sws geen bibs gebruiken mbt vervorming van het gebit

4 maanden geleden

Wij gebruiken op advies van de lactatiekundige een zo plat mogelijke speen, de Medela speen. Deze kan ze goed inhouden. Als ze hem niet wil duwt ze hem er met kracht uit en vliegt ie met een boogje weg hahah

4 maanden geleden

Difrax 0-6 maanden Natural 😊

4 maanden geleden

Onze zoon ligt veel op de zij , deze blijven het beste zitten

4 maanden geleden

Deze
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 maanden geleden

Een Wubbanub. Door het knuffeltje blijft hij meestal goed liggen. Later kunnen ze hem makkelijk zelf vastpakken.

4 maanden geleden

Reactie op jetskexx

Wij gebruiken op advies van de lactatiekundige een zo plat mogelijke speen, ...
Waarom eigenlijk? Want online las ik dat zo'n ronde juist goed was, omdat dat t meest leek op de tepel...

4 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Waarom eigenlijk? Want online las ik dat zo'n ronde juist goed was, omdat d ...
Volgens mij voor de mondstand!

4 maanden geleden

Reactie op jetskexx

Volgens mij voor de mondstand!
Nou.. ik heb een setje gekocht en mevrouw moet ze niet😂 ze accepteert echt alleen die ronde🥲

4 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Nou.. ik heb een setje gekocht en mevrouw moet ze niet😂 ze accepteert echt ...
Hahahah 😂😂 toch geprobeerd!

4 maanden geleden

Hier de MAM spenen. Die lijken het meest op de tepel. Tepel, speen en fles alles pakte hij direct onze eerste zoon deed dat ook super.

4 maanden geleden

Wij zijn van de bibs overgegaan naar de Difrax lovi. Is een platte speen, ze zeggen dat ze hiervoor minder moeite hoeven te doen om hem in te houden

4 maanden geleden

MAM is de enige die bij ons kleintje in de smaak valt!