4 Reacties
25 dagen geleden
Aan de stoel zelf kan ik het zo niet zien. Online staat dat he het kan meten door de afstand tussen de spijlen in de rugleuning op te meten. Zo wist ik het voor onze stoel ook. Even googlen en daar zou je deze info moeten vinden (weet het zo gauw niet uit m'n hoofd meer)
25 dagen geleden
Als je even googled kom je de volgende checkpunten tegen: https://www.babyloop.nl/babyproducten/stokke-tripp-trapp-accessoires/ (deze link heeft foto’s, vet handig!)
Ik dénk dat de jouwe geen gleuf heeft, en dus het nieuwe model is, maar dat plekje is donker en schaduwachtig dus check het zelf.
25 dagen geleden
Ik heb hier ook enorm mee met de handen in het haar gezeten. Uiteindelijk gewoon het newborn kuipje besteld en gebruikt ondanks dat we een "oud" model Trip Trap hebben. Het enige was dat de vergrendelings-pin van het kuipje niet helemaal dicht kon, maar verder paste het wel gewoon. Strikt gezien dus misschien niet het allerveiligst, maar het heeft nooit onveilige situaties veroorzaakt met onze oudste erin.
25 dagen geleden
Het lijkt wel de triptrap van ons die wij onlangs weggedaan hebben via marktplaats… als dit m is, dan is het het oude model. (9 jaar oud). 😊😊