21 Reacties

5 maanden geleden

Ik draag als zwangerschapskleding sinds week 12/13 😅 Ben nu bijna 18 weken. Alles knelde toen al zo, maar dat was wel meer een darmenbuik dan een babybuik haha. Nu gelukkig steeds meer baby.

5 maanden geleden

Ik draag nu ook al sinds week 14 zwanger-sportleggings en biker shorts omdat die het eerste echt niet meer lekker zaten. Heb nog 1 spijkerbroek die past maar zodra die niet fijn meer zit trek ik me niks aan van of het vroeg of gek is, comfort staat nu op 1 ;) Ik heb trouwens met 16 weken m’n eerste zwangerschapsjurk gekocht, en het viel me op hoe mooi die m’n buikje accentueert! In andere jurken is het vaak “zwanger of veel gegeten?” Maar door hoe zwangerschapskleding valt ziet het er toch “echter” uit. Misschien leuke bijkomstigheid, maar misschien vindt je dat wel een nadeel, kan natuurlijk ook!

5 maanden geleden

Bij mij was het rond 13 weken al zwangerschap broeken en flarepants. Sinds kort ook de shirt omdat ook dat te kort word vanwege het buikje. Nu 18 weken 🩷🤰

5 maanden geleden

Pas vanaf 13 weken echt m’n broeken niet meer, is wel de 2e zwangerschap. Heb het idee dat het dit keer eerder is dan vorige keer. Ben nog opzoek naar een goed zittende jeans die er ook wel leuk uit ziet.

5 maanden geleden

Reactie op Maissahb

Pas vanaf 13 weken echt m’n broeken niet meer, is wel de 2e zwangerschap. H ...
Ik heb afgelopen week twee bij de H&M gekocht waar ik echt blij mee ben! Sluit mooi aan bij de billen en zit lekker om de buik heen. Prijs viel gelukkig ook mee 😂

5 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Ik draag nu ook al sinds week 14 zwanger-sportleggings en biker shorts omda ...
Dank je wel! Ja ik vind het ook wel confronterend en er zijn mensen die zeggen, toon je nu al?? Dat maakt me toch onzeker..

5 maanden geleden

Draag ook al sinds week 12/13 zwangerschapskleding, zo'n verademing! Verloskundige zei dat mijn baarmoeder al een groeispurt had gehad dus was echt nodig

5 maanden geleden

Vanaf week 12/13 al. Ben er wel achter dat als je normaal spijkerbroeken draagt die hoog zitten. Dat je dan de zwangerschap spijker broeken bloed irritant vind. Dit komt omdat dat spijker randje voor je gevoel nu heel laag zit. Waardoor ik dus nu steeds het gevoel heb alsof ik in mijn blote kont zit. Ondanks de buik hand. Dus ik heb nu flair broeken en jurkjes. Dat zit het lekkerst.

5 maanden geleden

Reactie op annemietje

Dank je wel! Ja ik vind het ook wel confronterend en er zijn mensen die zeg ...
Toon met trots! Het is een bijzonder moment, dus doe lekker je ding. Ik vind het zo irritant als mensen zich ermee bemoeien. Klinkt meer als een issue van henzelf, dan van jou. Dus lekker negeren

5 maanden geleden

Reactie op Moma35

Toon met trots! Het is een bijzonder moment, dus doe lekker je ding. Ik vin ...
Lief! Dank je wel!

5 maanden geleden

Ik droeg sinds week 8/9 al zwangerschapsbroeken. Mijn eigen broeken paste echt niet meer. Het is wel de 2e. Met de eerste volgens mij vanaf week 10 toch al wel. Gewoon doen wat goed voor jou voelt!

5 maanden geleden

Vanaf week 7/8 kon ik al geen gewone broeken meer aan en vanaf week 12/13 draag ik echt zwangerschapsbroeken, wat een verademing! Wel tweede zwangerschap, vorige keer wa het vanaf week 10 geen normale broeken meer en vanaf week 14/15 zwangerschapsbroeken. Je hoeft dan niet gelijk ook zwangerschapsshirts te dragen. Ik draag nu nog gewoon wijde blouses, omdat ik mijn buik nog twijfelgeval dik of zwanger vind. Maar die broeken zijn wel echt al fijn om te dragen en je ziet het verschil als buitenstaander heus niet ;)

5 maanden geleden

Ik draag sinds iets van 13 weken vaak een zwangerschapsbroek. In het begin was de broek wel wat losser dan nu haha. Droeg hem vooral omdat normale spijkerbroeken wel echt pijnlijk strak zaten 😂 Heb naast die broek niks anders. Draag soms een xl panty met een jurkje. Kan niet echt zwangerschapspanty's vinden hier. Misschien binnenkort online gaan bestellen 🤭 Zie wel een beetje op tegen het zomerweer, want als ik dan een jurkje wil dragen moet ik mijn benen scheren (die daarna na twee dagen alweer harig zijn lol) 😂

5 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik draag sinds iets van 13 weken vaak een zwangerschapsbroek. In het begin ...
Hahaha ja benen scheren wordt ook wat! Ik denk dat ik over ga op harsen.. helaas gaat laseren niet tijdens de zwangerschap.

5 maanden geleden

Week 8/9 broeken zaten niet lekker en liep thuis steeds alleen in ondergoed. Ik zou het aandoen als je gewone niet niet lekker meer zitten. Gewoon lekker doen hoor! Daar zijn ze voor.

5 maanden geleden

Vanaf week 8 paste mijn broeken al niet meer….. dit is wel mijn 2e zwangerschap, eerste zwangerschap vanaf 14 weken zwangerschapskleding gaan dragen. En heb een travelstof broek en flared legging, normale broeken, maatje groter, die passen voorlopig ook nog wel.

5 maanden geleden

Ik ben nu 18,5 en pas al even m’n broeken niet meer. Buik is echt flink gegroeid afgelopen week, zelfs als ik plat lig echt een baby buikje. Draag vooral flared broeken en zwangerschapsbroeken van de h&m

5 maanden geleden

Ik ben 17 weken en draag hem sinds vorige week, maar hij zakt toch nog erg af. Nu moet ik zeggen dat mijn buik nog niet zo bol is.

5 maanden geleden

Reactie op Valerryyx

Ik ben nu 18,5 en pas al even m’n broeken niet meer. Buik is echt flink geg ...
Wauw wat zie je er mooi uit! 🥰

5 maanden geleden

Op de dag dat ik positief testte heb ik nog een mooie spijkerbroek gekocht. Een maatje kleiner dan ik normaal droeg, want ik was aardig wat afgevallen. Maar dat ding paste ik helaas al niet meer met week 10 ofzo. Niet dat ik al een buik had, maar meer vanwege de extra ruimte die ik nodig had rond de taille. Ik heb een paar weken flared/stretchy broeken gedragen, maar dat ben je na een tijdje ook wel zat. Gisteren een mooie zwangerschapsbroek van mamalicious binnengekregen. Niet duur en zit echt heerlijk en supermooi!