18 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb zelf een lijstje online gemaakt met dingen die we nog nodig hebben / leuk vinden om te krijgen op lijstje.nl Deze hadden we op verzoek gedeeld hij de gender reveal en zullen hem ook delen voor de babyshower. Het handige is dat mensen iets kunnen afstrepen zodat het niet dubbel wordt gekocht. Ik heb daar vooral veel dingen als doekjes, kruiken, manicure set/verzorgingsset, verzorgingsproducten, etc op staan. Allemaal betaalbare cadeautjes, maar wat voor ons toch veel scheelt als we het als cadeautje zouden krijgen. Hopelijk heb je hier iets aan?! :)

2 maanden geleden

Reactie op lisas99

Ik heb zelf een lijstje online gemaakt met dingen die we nog nodig hebben / ...
Goeie tip deze site! Ik heb wel een lijstje in mijn telefoon staan maar dit is wel heel handig. Ik heb oa dekentjes, babynest, parasolletje, hoesjes voor de maxicosi, trappelzak, boxmobiel en wat kleinere dingetjes die ik niet direct nodig heb in staan. Een beetje in elke prijsrange.

2 maanden geleden

Ik vind het ook lastig, kleertjes en knuffeltjes hebben we wel genoeg, de dingen die we nu nog nodig hebben zijn nog vrij groot of heel specifiek.. babyfoon, melkopwarmer, matrasje etc..

2 maanden geleden

Leesboekjes, slofjes hvid of enfant, nachtlampje, bijtring, bestek, rubbere slabber met opvangbakje, badspeeltjes, wasbare zwemluier, loops, speenkoord/knuffeltje, Sheabutter, kenko verzorging, Hegen flesjes, silly Billy slabber, ukje triptrap hoes, leuk toilettasje/etui voor reserve kleding, kipkep napper combi

2 maanden geleden

Pfoe geen idee eigenlijk. Ik verwacht dat er gewoon random dingen gegeven gaan worden zoals kleertjes en knuffels en dat is ook prima 😂

2 maanden geleden

Ik heb er ook dingen opgezet die je pas een halfjaar later nodig hebt, bijv z'n tentje voor op het strand, wasbare zwemluier etc.

2 maanden geleden

Wij hebben ook een lijstje! Hebben er nog wat spulletjes op staan, van goh zou leuk zijn om te krijgen. Bijvoorbeeld: prentenboeken, muziekknuffel, hartslagknuffel, extra dekentje enz. Een vriendin van mij heeft een qr code met hun lijstje op het geboortekaartje gezet. Vond ik wel echt een goede!

2 maanden geleden

Reactie op Lola28

Wij hebben ook een lijstje! Hebben er nog wat spulletjes op staan, van goh ...
Dat is slim idd!

2 maanden geleden

Reactie op lisas99

Ik heb zelf een lijstje online gemaakt met dingen die we nog nodig hebben / ...
Dankjewel! Ik heb er nu vanalles opstaan. Grote familie dus evt gezamenlijke cadeaus (doen wij vaker)

2 maanden geleden

Ik zet er ook inderdaad dingen op die we pas na 6 maanden of 1 jaar nodig hebben. Speelgoed, boekjes en dergelijke.

2 maanden geleden

Ik vind het ook enorm lastig. Veel mensen vragen nu of we nog wensen hebben. Maar dit is ons derde kindje. Weer een meisje. En net zoals mijn jongste word het een november baby. Dus heb inprincipe alles nog liggen op zolder 😂. Alleen wat grotere duurdere dingen moeten er komen. Maar dat was het ook wel.

2 maanden geleden

Ik ga denk ik nav dit topic ook maar zo’n lijstje maken. Lijkt me wel strak plan.

2 maanden geleden

Wij zijn alle keren voor een gift voor een goed doel gegaan. Doordat we klein en in het buitenland woonden waren kraamcadeaus niet handig. De jongste is wel in Nederland geboren en de aankomende spruit gaat ook hier geboren worden. Wij kiezen er voor om weer voor een gift te gaan. We wonen alsnog in Nederland ook niet groot en hebben spullen genoeg.💛

2 maanden geleden

Hier ook een online lijstje gemaakt. Elke keer als ik iets zie wat ik leuk vind, maar niet in de eerste 3 maanden al nodig heb, zet ik het erop. Verder heb ik er (een bijdrage aan) een bezoekje babyspa, newborn fotoshoot, reboot massage (voor mama, hihi) en gezonde maaltijden (zodat je zelf minder hoeft te koken) op staan 😊 Maar bereid je ook voor dat je met zo'n lijstje alsnog een hoop meuk krijgt waar je eigenlijk niet op zit te wachten 🙈

2 maanden geleden

Ik ben ook bezig met het samenstellen van een lijstje; - diverse babyspeelgoed ( dobbelsteen, Ringen voor a d. Kinderwagen,stapeltoren etc) -Rugtasje voor de opvang -Herinneringskistje om alle 1r babyspullen straks in op te bergen - diverse kadobonnen - baby voorleesboek boekjes - zachte stoel waar ze straks in kunnen zitten bij de salontafel -spaarpot

2 maanden geleden

Van welke winkel(s) vragen jullie een cadeaubon?

2 maanden geleden

Reactie op Jsp94

Van welke winkel(s) vragen jullie een cadeaubon?
Prenatal / Donsje / lokale babywinkel Het is ook maar net wat je graag zou willen kopen dan

2 maanden geleden

Wij hebben ook een lijstje op lijstje.nl waar we gaandeweg dingen op verzamelen die we tegen komen of getipt krijgen van mensen. Dit zijn dan spulletjes die we zelf nu niet direct hoeven kopen omdat het niet noodzakelijk is, maar wel fijn om te krijgen. Ook bv een kip kep warmte kussen, white noise apparaatje, hartslag knuffel, boekjes die we graag willen tzt.. dat soort cadeau’s!