13 Reacties
6 maanden geleden
Ikke! 🥰 Geniet er heel erg van en heb ook nergens last van. Ben vooral ook enorm dankbaar!
6 maanden geleden
Ik een beetje ben ontzettend bang voor een miskraam of iets en ben 15 weken nou 😅 het is en blijft wel heel mooi een zwangerschap
6 maanden geleden
Jaaa zeker! Vond mijn vorige zwangerschap ook heerlijk! Nu het 2e trimester en komt het genieten ook weer. Mooie echo's gehad, goede nipt. Zo dankbaar.
Ik hoor ook van vriendinnen dat zij zwanger zijn verschrikkelijk vinden, ondanks weinig kwalen. Kan ik me niet voorstellen😜
6 maanden geleden
Ik geniet er ook heel erg van! Ik heb er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden dus ik voel me nu echt helemaal gelukkig. Ik vind het echt mooi hoe mijn buik aan het groeien is en wat er zich allemaal afspeelt in mijn buik.
6 maanden geleden
Ja ik geniet er ook echt van.
Bij mijn zoon heerste de eerste periode vooral angst op weer een miskraam.
Maar ik heb toen loop van de zwangerschap leren genieten.
En bij dit kindje is het echt al vanaf het begin genieten.
(Oké het kotsen genieten ik echt niet van, maar dat hoort er maar bij)
Ik probeer ook iedere avond te kletsen tegen m'n buik en aai ongemerkt heel vaak al mn buik.
Wij willen ook maar 2 kindjes dus ik sta extra bij de laatste mijlpalen stil, zoals de laatste keer de 12weken voorbij, straks de laatste 13weken echo etcetera.🥰
6 maanden geleden
Het begint nu te komen maar ik vond het eerst echt heel erg tegenvallen. Vanaf moment 1 was eten drama en vanaf amper 5 weken lamgeslagen door de misselijkheid. Toen het eindelijk beter ging kwam er een bloeding, dit zorgde weer voor enorm voor stress en onzekerheid..
Nu begint de misselijkheid te zakken, hebben we een vermoeden van het geslacht, begint de babykamer te vormen, net als een buikje, komt m'n energie een beetje terug en dan denk ik "ja, nu kan ik gaan genieten"
6 maanden geleden
Reactie op Rensketje
Ja ik geniet er ook echt van.
Bij mijn zoon heerste de eerste periode voora ...
Ja dat heb ik ook, veel bewuster genieten omdat het de laatste keer is!
5 maanden geleden
Nu ik me niet slecht voelt geniet ik er wel van, maar als ik later eventueel weer misselijk ben zal dat wel weer een mindere dag zijn 🤭
5 maanden geleden
Momenteel geniet ik er ontzettend van 💕 Vandaag leek het erop haar voor het eerst gevoeld te hebben.
Dat genieten was/is niet altijd zo, vooral als ik mega moe was.