22 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb afgelopen week een ballonnetje gekregen. Ik had toen 1 a 2 cm ontsluiting. Het plaatsen stelde wat mij betreft niets voor. Ik kreeg er wat rugpijn van, maar dat vond ik juist “fijn”, want daardoor had ik het idee dat het wat deed. Het ballonnetje viel er niet uit zichzelf uit bij mij, maar had toch goed gewerkt gelukkig; de ochtend erna werd hij verwijderd (stelde wederom niks voor) en had ik 3 cm. Na het breken van mijn vliezen kwamen de weeën uit zichzelf op gang en 2 uur en 2 minuten later was onze kleine geboren. Razendsnel! En dus zonder weeënopwekkers/pijnstilling. Ik kijk er erg positief op terug. Veel succes de komende dagen! 🍀🍀

18 dagen geleden

Ik heb bij onze dochter een ballon gekregen toen ik ook 1cm had. Na 3 uurtjes viel de ballon eruit! Daarna m’n vliezen gebroken en 5 uurtjes later was onze dochter er. Ik had wat menstruatie achtige krampen toen de ballon was ingebracht maar het was prima te doen! Succes!

18 dagen geleden

Ik kreeg een ballon twee jaar geleden, toen hebben ze tijdens het plaatsen "per ongeluk" mijn vliezen gebroken. Verder heb ik er geen verstand van... Plaatsen (proberen te plaatsen) vond ik ook niet heel erg of zo...

18 dagen geleden

Ik kreeg sochtends ballonnetje. Had nog geen ontsluiting. Savonds rond 22.00uur viel deze eruit. Snachts rond 00.30 brak mijn water en kwamen weeën op gang.

18 dagen geleden

Ben benieuwd, morgen krijg ik weer een ballon! Vorige keer werd hij gezet en werd ik de volgende dag ingeleid (vliezen breken en oxytocine). Wie weet komt het nu wel vanzelf op gang, als ik jullie ervaringen zo lees!

18 dagen geleden

Reactie op lianne1985

Ben benieuwd, morgen krijg ik weer een ballon! Vorige keer werd hij gezet ...
Ik hoop het! Mijn afspraak is uitgesteld na donderdag plaats van morgen. Omdat er iemand is de voor gaat helaas🥲

18 dagen geleden

Reactie op sueraya20

Ik hoop het! Mijn afspraak is uitgesteld na donderdag plaats van morgen. Om ...
Ah dat is rot! Het is al zo spannend. Zet 'm op!

8 dagen geleden

Zijn er inmiddels meer ervaringen met een ballon? Ik moet morgenochtend, baarmoedermond is al wel verwerkt en 1 cm ontsluiting.

8 dagen geleden

Reactie op SanneVanDerGraef_7

Zijn er inmiddels meer ervaringen met een ballon? Ik moet morgenochtend, ba ...
Ik had bij plaatsen 2cm en baarmoedermond was toen voor 2/3 verweekt. Ik voelde wel even krampen bij plaatsen maar het viel enorm mee. Om 09:45u geplaatst en om 15:00u had ik 4cm en hebben ze ballonnetje verwijderd.

8 dagen geleden

Ik lees ook even mee. Ik krijg zondag een ballon en had vandaag nog geen ontsluiting.

8 dagen geleden

Ik heb helaas een slechte ervaring, veel pijn gehad afgelopen zondag en de ballon heeft niet gewerkt. Maar ik had nog geen ontsluiting dus dat zal waarschijnlijk het verschil zijn. Ik moet komende zondag voor de 2e keer een ballon laten plaatsen en heb nu gelukkig wel iets meer dan 1cm, dus hopelijk dit keer niet zoveel pijn en gaat het zn werk doen🤞. Veel succes!

8 dagen geleden

Zijn er inmiddels meer ervaringen met een ballon? Ik moet morgenochtend, ba ...
Ga je toch ingeleid worden, dat wou je eigenlijk liever niet toch? Is de hoge bloeddruk niet verminderd? Alvast veel succes ☺️

8 dagen geleden

Reactie op esmeevd

Ga je toch ingeleid worden, dat wou je eigenlijk liever niet toch? Is de ho ...
Helaas was bloeddruk weer aan het stijgen en waren er meer eiwitten gevonden in de urine… Dus om het zekere voor het onzekere te nemen toch ingeleid worden. Baal er enorm van, maar het is niet anders! Dankjewel😊😊

8 dagen geleden

Helaas was bloeddruk weer aan het stijgen en waren er meer eiwitten gevonde ...
Dat is inderdaad balen. Hopelijk gaat het inleiden en de bevalling voorspoedig. 🍀

8 dagen geleden

Er is gisteren ochtend rond 10 uur bij mij ballon geplaats en in de loop van de dag kreeg ik weeën en rond 17:00 werd het heftig echter was de ballon niet eruit gegaan deze hebben ze uiteindelijk verwijderd en bleek toen dat ik al 4 cm ontsluiting had en vrij daarna ging het best snel en ben ik bevallen om 21:40. Wat mij wel is geadviseerd is om zoveel mogelijk te lopen als er een ballon wordt geplaatst.

8 dagen geleden

Reactie op sibel1989

Er is gisteren ochtend rond 10 uur bij mij ballon geplaats en in de loop va ...
Dankjewel voor het delen van je ervaring! 😊 Mocht je na het plaatsen van de ballon naar huis?

8 dagen geleden

31 oktober kreeg ik om 14:45 mijn ballon. In de nacht leek de kathether wat langer te worden, verder vrij weinig last maar gewoon oncomfortabel. 1 november 7u moeten melden in ziekenhuis, ballon zat los dus 3cm en gelijk vliezen gebroken en met weeën opwekkers begonnen.

7 dagen geleden

Mijn balkon is er net, na 10 uur ingezeten te hebben, uitgevallen na wat druk zetten op het toilet. Ik had flinke weeen vanmiddag, maar die zijn inmiddels weer rustig.. zou de ballon uit zijn gevallen door het druk zetten? Hoe ging dit bij jullie..

7 dagen geleden

Mijn balkon is er net, na 10 uur ingezeten te hebben, uitgevallen na wat dr ...
Ballon bedoel ik natuurlijk 😁

7 dagen geleden

Dankjewel voor het delen van je ervaring! 😊 Mocht je na het plaatsen van d ...
Nee ik moest echt in ziekenhuis blijven.. ik zal de verhaal van mijn bevalling besparen..