221 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb hetzelfde , voor al rommelige darmen heel erg en veel steken.

8 maanden geleden

Ik heb ook nog geen last van misselijkheid en ben inmiddels 5 weken verder ! Alleen in de nachten van m’n borsten. En voor de rest valt het mee. ( lijkt me alleen maar fijn dat misselijkheid er niet is☺️)

8 maanden geleden

Ik ook niet. Heb eigenlijk helemaal nergens last van, bijna 5 weken nu. Maakt me soms best onzeker, maar ik weet dat het nog kan komen, dus probeer er maar van de genieten :)

8 maanden geleden

Me 2! Heeeel af en toe als ik eten ruik alleen

8 maanden geleden

Ben ook niet misselijk, maar bij de eerste werd ik dat pas rond 8 weken. Dus kan nog komen hoor

8 maanden geleden

Het doet mij goed vergelijkbare verhalen te horen… 🥰

8 maanden geleden

Ik ook nog geen last van misselijkheid, ben nu 5+3. Last van moeheid en ook de borsten. Ik las dat de misselijkheid vaak start tussen de 5-9 weken

8 maanden geleden

Zelfde, ben nu 5+3

8 maanden geleden

Ik ook niet! Nergens last van trouwens, alleen zeurend gevoel in m'n buik. Bij mijn vorige zwangerschap kwam het ook pas rond 8 weken

8 maanden geleden

Ik ben ook niet misselijk hoor. Bij mijn eerste ook nooit gehad. Je hoeft niet per se misselijk te worden!

8 maanden geleden

Ik ook niet!

8 maanden geleden

Week 5 vandaag, ook niet misselijk hoor! Heb eigenlijk bijna nergens last van (nog)

8 maanden geleden

Ik ben overigens ook kortademig

8 maanden geleden

5+4 en nergens last van. Had ik een vorige keer ook en dat bleek helaas een MA. Hoop dit keer op beter nieuws bij de echo.

8 maanden geleden

Reactie op roeliieen

Zelfde, ben nu 5+3
Ik ook 5+3

8 maanden geleden

Hier ook niet misselijk. Op lichte krampjes en af en toe hoofdpijn na heb ik geen klachten. Bij mijn eerste ook 9 maanden vrijwel klachtenvrij.

8 maanden geleden

Reactie op Janneke_

5+4 en nergens last van. Had ik een vorige keer ook en dat bleek helaas een ...
Dit was bij mij dus vorige keer ook het geval.. vandaar dat ik er nu huiverig voor ben 🥺

8 maanden geleden

Ik ben 4+3 en ook nog geen echte misselijkheid. Soms een beetje brok in mijn keel. Bij mijn dochter was ik ongeveer van 5+3 misselijk en dan voor 5 weken.

8 maanden geleden

Hier 5+2 ook totaal niet misselijk

8 maanden geleden

Ik zei dit een week geleden nog, en nu ben ik al een paar dagen misselijk. Wees blij zolang je nog weinig klachten hebt. Komt vanzelf 🙈