Hi dames,
Wel heb ik last van gevoelige borsten en ben ik erg moe, maar ontbreekt de misselijkheid. Ik ben ongeveer 4 weken zwanger.
Nog meer vergelijkbare verhalen?
4+1 volgens mijn eigen berekening door het vinden van mijn ovulatie. Nog niet misselijk, ik hoop zo hard dat het dit keer meevalt! Vorige zwangerschap was een HG, met 2 ziekenhuisopnames voor vocht. Wat heb ik wat afgekotst toen.. 🤭😩
Wat toevallig, mijne ook!! Hoe lang is je cyclus normaalgesproken?
Ah dat is heel toevallig! Ik wist nog niet zoveel over mijn cyclus, eind november gestopt met de pil en januari de eerste echte menstruatie. In februari wilde ik dus mijn cyclus gaan registreren. Is dus super snel gegaan, super zaad heeft die man van mij 😂
Heb jij al een echo gepland? Onze is 25 maart 🤞🏻
4.5 of 5.5e week. Heb geen menstruatie gehad omdat ik gelijk na mijn miskraam opnieuw zwanger ben. Denk zelf 5.5. Over 2 weken weten we het precies. ☺️
Ik ben 5+2 en heb helemaal geen enkel kwaaltje, wat maakt me dat onzeker. Wel af en toe een prikje, steekje, krampje of trekje. Vandaag heb ik felle steken gevoeld, maak ik me daar weer druk om 🙈
Heeft iemand ook last van avond misselijkheid? Dit is nu de tweede avond dat ik wat misselijk ben. Overdag en smorgens niet. Ben vandaag 4 weken dus nog heel vroeg
Hoihoi,
Ik ben ergens tussen de 4 en 5 weken zwanger (onregelmatig ongesteld dus nog geen idee hoeveel weken precies). Ik ben niet misselijk, heel klein beetje gevoelige borsten, maar voel me helemaal goed 😊
Ik geniet er nog even van, wellicht is het volgende week anders!