221 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op BXXX
Ik heb hetzelfde , voor al rommelige darmen heel erg en veel steken.
Hier idd ook flinke steken en dat ebt dan wel weer redelijk snel weg. Nog niet misselijk geweest, maar bij mijn dochter ook nooit echt boven de wc gehangen gelukkig
8 maanden geleden
Reactie op f0723
Hoihoi,
Ik ben ergens tussen de 4 en 5 weken zwanger (onregelmatig ongestel ...
Je moet toch gewoon tellen vanaf de eerste dag vd laatste menstruatie
8 maanden geleden
Reactie op Maan14
Ik! Mijn partner zei gister “woow!” 😂
Jaa gek he!
8 maanden geleden
Reactie op Geluksmomentje 🍀
Je moet toch gewoon tellen vanaf de eerste dag vd laatste menstruatie
Klopt. Maar ik ben gestopt met de pil, 1x ongesteld geweest en heb nu meteen het hele grote geluk dat ik zwanger ben. Er is/was bij mij nog geen sprake van een regelmatige cyclus. 😊
Als ik kijk naar mijn eerste menstruatie dag van vorige maand, zit ik op 5w. Clearblue geeft echter 1-2 weken aan dus dan zou ik op week 3-4 zitten… vandaar 😊
8 maanden geleden
Reactie op f0723
Er komt iig een kleintje als alles goed gaat🥰
Lekker op tijd naar bedje gaan, hier liggen we er soms al om 20:00 uur erin😅 het is wat het is. Ik merk wel als ik mijn bh uitdoe, dan doen mijn borsten nog meer pijn dan overdag
8 maanden geleden
Ik spring ff in dit topic,
Ik ben nooit misselijk geweest dit eerste trimester. Voor het eerst zwanger en sterker nog, ik voelde me zo goed dat ik allemaal symptomen las die ik niet ervaarde! Hierdoor ben ik gaan bellen naar de VK en was ik super bang dat het mis zou zijn, maar het is compleet normaal en alles zat gewoon goed! Maak je aub geen zorgen als je niet misselijk wordt of je gewoon super goed voelt, wees er maar blij mee en geniet ervan🤎
8 maanden geleden
Nog steeds niet gevoelige borsten. Heel af en toe avond misselijkheid en opgezette buik. Voor de rest mag ik niet klagen. Nu 4+5