221 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Babytjenovember

Wie heeft nog meer savonds een hele dikke buik? Heel opgezet.
Zeker! Mijn man zei net, jemig weet je zeker dat je niet verder bent? 😅 ik kan het niet meer verbergen met een flaredbroek over m’n buik, voorlopig achter in de kast dus 🤭

8 maanden geleden

Reactie op BXXX

Ik heb hetzelfde , voor al rommelige darmen heel erg en veel steken.
Hier idd ook flinke steken en dat ebt dan wel weer redelijk snel weg. Nog niet misselijk geweest, maar bij mijn dochter ook nooit echt boven de wc gehangen gelukkig

8 maanden geleden

Reactie op f0723

Hoihoi, Ik ben ergens tussen de 4 en 5 weken zwanger (onregelmatig ongestel ...
Je moet toch gewoon tellen vanaf de eerste dag vd laatste menstruatie

8 maanden geleden

Reactie op Babytjenovember

Wie heeft nog meer savonds een hele dikke buik? Heel opgezet.
Ik! Mijn partner zei gister “woow!” 😂

8 maanden geleden

Reactie op Maan14

Ik! Mijn partner zei gister “woow!” 😂
Jaa gek he!

8 maanden geleden

Reactie op Geluksmomentje 🍀

Je moet toch gewoon tellen vanaf de eerste dag vd laatste menstruatie
Klopt. Maar ik ben gestopt met de pil, 1x ongesteld geweest en heb nu meteen het hele grote geluk dat ik zwanger ben. Er is/was bij mij nog geen sprake van een regelmatige cyclus. 😊 Als ik kijk naar mijn eerste menstruatie dag van vorige maand, zit ik op 5w. Clearblue geeft echter 1-2 weken aan dus dan zou ik op week 3-4 zitten… vandaar 😊

8 maanden geleden

Reactie op f0723

Er komt iig een kleintje als alles goed gaat🥰 Lekker op tijd naar bedje gaan, hier liggen we er soms al om 20:00 uur erin😅 het is wat het is. Ik merk wel als ik mijn bh uitdoe, dan doen mijn borsten nog meer pijn dan overdag

8 maanden geleden

Hier nog niet misselijk 6.2 weken maar ik vermoed dat dit nog komt met me eerste zwangerschap kwam het met 8 weken en heeft aangehouden tot en met de bevalling ik bleef braken

8 maanden geleden

Ik spring ff in dit topic, Ik ben nooit misselijk geweest dit eerste trimester. Voor het eerst zwanger en sterker nog, ik voelde me zo goed dat ik allemaal symptomen las die ik niet ervaarde! Hierdoor ben ik gaan bellen naar de VK en was ik super bang dat het mis zou zijn, maar het is compleet normaal en alles zat gewoon goed! Maak je aub geen zorgen als je niet misselijk wordt of je gewoon super goed voelt, wees er maar blij mee en geniet ervan🤎

8 maanden geleden

Hi! ☺️ Ik herken me helemaal in jouw verhaal; erg moe vooral! En wat gevoelige borsten maar ook niet heel opvallend. Ik ben totaal nog niet misselijk geweest.... Maar ik zou het liefst de hele dag slapen 😆

8 maanden geleden

Reactie op AmandaDG

Hi! ☺️ Ik herken me helemaal in jouw verhaal; erg moe vooral! En wat gevoel ...
Ik ben trouwens zwanger van ons eerste kindje en ben nu +- 5 weken

8 maanden geleden

Misselijk hier ook niet echt soms ineens een vlaag wat weeïg maar bijna niet!

8 maanden geleden

Nog steeds niet gevoelige borsten. Heel af en toe avond misselijkheid en opgezette buik. Voor de rest mag ik niet klagen. Nu 4+5

8 maanden geleden

Ik ben nog niet misselijk, ook niets afwijkends met borsten

8 maanden geleden

Reactie op AmandaDG

Hi! ☺️ Ik herken me helemaal in jouw verhaal; erg moe vooral! En wat gevoel ...
Hier nog één .. 💤

8 maanden geleden

Reactie op Maan14

Hier nog één .. 💤
Ahh wat toevallig, ik heb hetzelfde knuffeltje aangeschaft als die op jouw profielfoto 💞

8 maanden geleden

Reactie op AmandaDG

Ahh wat toevallig, ik heb hetzelfde knuffeltje aangeschaft als die op jouw ...
Ahh ja te cute he! Kon het niet laten liggen, al een tijd geleden gekocht.. Onder het mom van “manifesteren 🩵💛🩷

8 maanden geleden

Reactie op Maan14

Ahh ja te cute he! Kon het niet laten liggen, al een tijd geleden gekocht.. ...
Same here! (Ook nog wat andere Bambi items erbij gekocht die ik niet kon laten liggen 🫣)

8 maanden geleden

Hier ook nog niet misselijk. Wel erg moe!

8 maanden geleden

Reactie op AmandaDG

Same here! (Ook nog wat andere Bambi items erbij gekocht die ik niet kon la ...
Haha ik ook! Van de H&M een pakje. 😂 ik ben groot bambi fan