29 Reacties
5 dagen geleden
Net met de verloskundige gebeld. De frequentie van de wee毛n neemt helaas af, de hevigheid alleen niet.
Nu hebben we tot half 9 te tijd om te overwegen of we naar het ziekenhuis willen om daar een nachtje met slaapmedicatie te slapen, aangezien ik al sinds gisteren ochtend wakker ben 馃槄
Hoop voor een 16nov baby is wel een beetje weg..
5 dagen geleden
Reactie op Eva003
Net met de verloskundige gebeld. De frequentie van de wee毛n neemt helaas af ...
Mijn wee毛n begonnen maandag om 5.00 snachts, in de middag leek het ineens af te nemen (om het half uur, en zelfs een uur niks). Om 11 u savonds kwamen ze terug en regelmatig! Dinsdag ochtend bevallen! Dus hoop dat dit bij jou ook het geval zou zijn馃槉馃馃徎
5 dagen geleden
Reactie op CIS4
Ik ga wel slaapmedicatie gebruiken vanavond. Heb ook vannacht overgeslagen ...
Zou ik ook zeker doen! Bij mij duurde het meer ook meer dan 30 uu in totaal. Zonder slaap is dat echt vreselijk馃槄. Heel veel succes! Ik hoop dat het weer op gang komt馃馃徎
VRIEND
5 dagen geleden
Reactie op Eva003
Net met de verloskundige gebeld. De frequentie van de wee毛n neemt helaas af ...
Dit heb ik gehad bij mn 1e en ik sliep niet 馃槄 bevalling duurde 72 uur dus 72 uur wakker geweest toen. Kan misschien per persoon anders zijn maar bij mij werkte het echt niet.
4 dagen geleden
Vraag me af hoe het nu met je is, ik heb een beetje hetzelfde.. vrijdag nacht begonnen de wee毛n, nu zeker 36 uur verder, maar vanmorgen (9uur) nog geen ontsluiting.. merk dat ik de wee毛n steeds slechter trek en echt versleten ben van 2 nachten niet slapen, mocht het vandaag niet doorzetten ben ik van plan een nachtje in het ziekenhuis te gaan slapen om bij te komen
3 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
Mijn vliezen zijn net gebroken! En nu wat kramp.
Oeeh spannend! Hoe ver ben je
3 dagen geleden
Reactie op Babytjenovember
Oeeh spannend! Hoe ver ben je
39+6, inmiddels wel wat stevigere wee毛n maar nog geen duidelijke tussenpozen. Straks even de verloskundige bellen!
3 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
39+6, inmiddels wel wat stevigere wee毛n maar nog geen duidelijke tussenpoze ...
Dat is een goed teken! Succes
3 dagen geleden
Reactie op Demimm
Vannacht om 2 uur zijn mijn vliezen gebroken, nu al best wat weeen. Spannen ...
Succes!! 馃崁