29 Reacties

3 dagen geleden

Nou weeen werden intenser en regelmatig. Verloskundige kwam om 06.15 en ik heb al 3cm ontsluiting met volledige verweekte baarmoeder en hoofdje was al goed voelbaar! Tens apparaat aangesloten en over 1,5 uur komt ze weer langs. Spannend zo en ook nog op haar uitrekendatum馃槆

2 dagen geleden

Mijn vliezen zijn rond 21:00u gebroken. Ik had nog geen wee毛n. Deze zijn rond 23:30u begonnen. Ze duren gemiddeld 40 sec met een frequentie van 7min. Ik vind deze wee毛n al erg pijnlijk en moet ze echt wegademen zoals geleerd tijdens de bevalcursus. Is dit normaal? Ik dacht dat de wee毛n op het begin nog niet zo intens zouden zijn en maak me een beetje zorgen om wat nog gaat komen als ze nu al zo pijnlijk zijn....

2 dagen geleden

Ik ben gisteren bevallen om 18.24 uur! Was pittig maar we hebben alweer een nachtje thuis met zn alle er op zitten 鈽猴笍

2 dagen geleden

Reactie op Hadievera

Mijn vliezen zijn rond 21:00u gebroken. Ik had nog geen wee毛n. Deze zijn ro ...
Heb ik ook idd, sinds gistermiddag voorweeen en sinds savonds zijn ze echt heftig dat ik al 3x warme douche heb genomen en zometeen de tens ga proberen. Zit echt nog veel tijd tussen de weeen dus dat belooft wat.. 馃槄

2 dagen geleden

Reactie op Hadievera

Mijn vliezen zijn rond 21:00u gebroken. Ik had nog geen wee毛n. Deze zijn ro ...
Wat spannend, hoe gaat het nu met je?

茅茅n dag geleden

Reactie op Niicoledj

Wat spannend, hoe gaat het nu met je?
Het is ontzettend snel gegaan! Rond 23:00u dus begonnen met wee毛n, ze werden al snel heftiger en sneller op elkaar. Rond half 6 had ik 3cm ontsluiting. Rond half 9 bijna volledig en was er niet meer genoeg tijd om naar het ziekenhuis te gaan. Onze dochter is om 10:30u geboren. De wee毛n zijn qua pijn niveau redelijk gelijk gebleven, het werd alleen zwaarder naarmate de tijd verstreek omdat ze sneller na elkaar kwamen en langer duurden. Had dus gelukkig een goed voorgevoel dat het meteen zo pijnlijk was.

茅茅n dag geleden

Reactie op Stephanielea

Heb ik ook idd, sinds gistermiddag voorweeen en sinds savonds zijn ze echt ...
Ohh spannend. Hoe gaat het inmiddels? Ik vond de tens fijn! De standaard setting die continu vibreert dan. De burst knop voor tijdens de wee vond ik dan weer helemaal niks.

茅茅n dag geleden

Reactie op Hadievera

Het is ontzettend snel gegaan! Rond 23:00u dus begonnen met wee毛n, ze werde ...
Wat een mooi nieuws. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!