12 Reacties

6 maanden geleden

Niet uitnodigen. Jouw babyshower, jouw keuze. Als jij je er niet fijn bij voelt dan is de keus vrij makkelijk (in mijn ogen). Voor jezelf opkomen. Succes! ☺️

6 maanden geleden

Regel jij je eigen babyshower? Ik zou het laten regelen door vriendinnen. Als het een vriendinnen club is, waarbij datumprikker gebruikt wordt, kunnen ze hem altijd prikken wanneer zij niet kan! 😄 Als je er echt niet onderuit kunt komen, dan zou ik haar voor de lieve vrede uitnodigen en helemaal aan de andere kant van de tafel gaan zitten.

6 maanden geleden

Ik heb het zelfde probleem met mijn schoonmoeder en schoonzus.😅

6 maanden geleden

Ik zou ook echt voor jezelf kiezen, het is jouw babyshower en het draait om jou. Als je jezelf niet prettig voelt door iemands aanwezigheid, das toch hartstikke zonde! Als ze geen interesse toont in jou en de zwangerschap, waarom zou ze er dan bij moeten zijn? Ik vind de tip van de datumprikker die genoemd werd echt een geniaal idee! Wat mij betreft is het ook prima om haar sowieso niet uit te nodigen

6 maanden geleden

Ik zou haar ook echt niet uitnodigen. Het is jouw feestje, waar jij je fijn bij moet voelen. Dat is toch lastig als zei er bij is. Als ik een babyshower krijg, is mijn schoonzusje (vriendin van broertje) ook niet welkom. Ze toont ook geen interesse in mijn zwangerschap en een felicitatie kon er ook niet vanaf. Mocht er achteraf gezeur komen, vind ik minder erg dan haar op m'n babyshower.

6 maanden geleden

Reactie op Nancy 86

Regel jij je eigen babyshower? Ik zou het laten regelen door vriendinnen. ...
Nee mijn man heeft het voor mij geregeld , maar ik weet er wel vanaf . Vind t ook fijn dat ik een beetje de controle heb over wat er gaat gebeuren enzo .

6 maanden geleden

Reactie op LittleStar16

Ik zou haar ook echt niet uitnodigen. Het is jouw feestje, waar jij je fijn ...
Jaa zo denk ik er ook over , mijn man houd gewoon niet van drama dat is de reden waarom die denkt dat het beter is om haar wel uit te nodigen

6 maanden geleden

Reactie op Nayay

Jaa zo denk ik er ook over , mijn man houd gewoon niet van drama dat is de ...
Ik zou gewoon doen wat voor jou goed voelt 🙂 Veel plezier op je babyshower.

6 maanden geleden

Heel herkenbaar, alleen doen als je je hier goed bij voelt. Ik kies er bewust voor om de vrouw van mijn broer niet uit te nodigen, ook zij toont zero interesse en ik heb geen zin dat de aandacht word gelegd op hoe zij erbij zit.... Mijn schoonzus is een schoonzus van niks , ik ben er vroeger altijd voor haar geweest ook in de vaak vervelende tijden en kreeg er weinig tot niet is voor terug. Ik heb ingezien hoe ze in elkaar zit en wil er liefst ver van uit de buurt blijven!! Ik denk dat je zelfs spijt kan krijgen als je haar toch uitnodigt !!

6 maanden geleden

Reactie op Mmls

Heel herkenbaar, alleen doen als je je hier goed bij voelt. Ik kies er bewu ...
Ik zou zeer zeker spijt krijgen , mijn man had dit even nodig denk ik om in te zien dat ik niet de enige ben die er zo over denkt En dat het voor zwangere vrouwen al helemaal anders is

6 maanden geleden

Reactie op Nayay

Ik zou zeer zeker spijt krijgen , mijn man had dit even nodig denk ik om in ...
Gelukkig dat je man in ziet hoe het voor jou zou zijn, als je haar wel uit zou nodigen. Ik zou er niet zwanger ook zo in staan wat betreft mijn schoonzus.

6 maanden geleden

Reactie op Nayay

Nee mijn man heeft het voor mij geregeld , maar ik weet er wel vanaf . Vind ...
Oh lief! Ik heb hem zelf ook voor mijn vrouw geregeld en alleen de mensen uitgenodigd die ze wilde. Geniet van je zwangerschap, ipv te stressen hierover