41 Reacties

10 dagen geleden

Hier ook! Eerste bevallen van 38+2 nu 39 en nog geen baby.

10 dagen geleden

Jep! Mijn eerste met 40+1 en nu ben ik al 41 weken... Ik dacht ook dat ze eerder zou komen 😅 Maar helaas...

10 dagen geleden

Hier hetzelfde! Met de eerste bevallen met 37+1 ivm HELLP syndroom en nu 39+6! Ik merk dat ik er toch (onbewust) wel rekening mee had gehouden dat deze rond de 38-39 weken zou komen. Maar gelukkig voel ik me nog prima! Succes allemaal met de laatste loodjes!

10 dagen geleden

Ik ook :) eerste kwam met 38+2 en deze zit er nu 39+3 in... Wel een beetje een mindfuck voor mij haha :)kom er nu achter wat een cadeau het is als je kindje iets vroeger komt zodat je niet op het wachtbankje zit. Succes allemaal!

10 dagen geleden

Hier ook! Eerste was met 39+3 en ben nu 39+6 en nog niet het gevoel dat het snel gaat gebeuren. Had echt gedacht dat ze eerder zou komen. Hoop wel nog steeds dat de bevalling snel zal gaan. Aangezien ze zeggen dat 2de gaat 2 keer zo snel

10 dagen geleden

Hier ook, de eerste met 37,5 nu 38,1 maar de kleine zit volgens mij nog wel heerlijk. Het is wel echt pittig qua mindset vind ik, juist omdat ik bij de eerste niet echt af heb hoeven wachten.

10 dagen geleden

Hier ook! Bij de eerste met 38+6 bevallen en nu 39 weken. Nog helemaal geen voortekenen en baby is ook nog niet ingedaald. Onbewust toch wel vanuit gegaan dat het eerder of gelijk zou zijn.

10 dagen geleden

Hier ook! Eerste met 39+2, 2e met 40+4

10 dagen geleden

Ja! Eerste met 39+2 geboren en ben vandaag 40+1.. dit duurt te lang!! Hahaha

10 dagen geleden

Jep hier ook! Van de eerste met 37+1 bevallen en nu 39 weken. Had ook wel verwacht dat de kleine er al zou zijn. Onze eerste wordt aanstaande woensdag 1 jaar, dus dat is de enige dag die ik niet hoop en voor de rest probeer ik me erbij neer te leggen 😂

9 dagen geleden

Ik ben vanmorgen de grens overgegaan van 38+1 waarop bij de vorige vroeg in de ochtend mijn vliezen braken en de weeën begonnen. Heel gek om voorbij dat punt te zijn!

9 dagen geleden

Ik ben bij de eerste met 39.2 bevallen en de tweede met 39.3. Door extreme bekkenklachten nu een ontzettende twijfel om een inleiding te plannen met 39 weken.. of uiterlijk 40 weken. Ook echt angst dat deze kleine gaat bedenken om te blijven zitten🥲

9 dagen geleden

Nog niet, maar acht die kans aanwezig. De 1e kwam met precies 41 weken en ben nu 40+6. Deze lijkt geen haast te hebben, dus zou mij niets verbazen als deze langer blijft zitten.

9 dagen geleden

De eerste kwam met 39+6 tweede met 40+1 en nu 40+1 van de derde maar ziet er niet naar uit dat hij zich vandaag gaat melden😂

9 dagen geleden

Bij de eerste beviel ik met 39+2. Nu zit ik op 40+3 en nog geen baby te bekennen😔

9 dagen geleden

Bij de eerste braken vliezen met 35+1 (net 1 dag verlof…) daarna ingeleid met 36+6. Tussendoor steeds ziekenhuis dus weinig zitten niksen/ wachten. Nu zit ze met 38+6 vandaag nog lekker. Hele andere gewaarwording! Ineens dagen aan het vullen met series/ films kijken en breien en beetje slapen. Echt heel gek!

VRIEND

8 dagen geleden

Eerste 39+3 (vliezen braken met 39.0) Tweede precies 40.0 Derde 39+4 Ben nu zwanger van de 4e en ben 38+2 vandaag.

8 dagen geleden

Ja eerste 36 en nu al 38 week zwanger

7 dagen geleden

Eerste met 38+2 en nu met 39+5

7 dagen geleden

Ja, eerste met 38 weken geboren en vandaag uitgerekend van de tweede en ze zit nog lekker in mijn buik. Ik moest ook echt even de knop omzetten maar heb nu besloten dat ik het laat gaan. Ze komt wanneer ze komt!