41 Reacties
10 dagen geleden
Jep! Mijn eerste met 40+1 en nu ben ik al 41 weken...
Ik dacht ook dat ze eerder zou komen 😅 Maar helaas...
10 dagen geleden
Ik ook :) eerste kwam met 38+2 en deze zit er nu 39+3 in... Wel een beetje een mindfuck voor mij haha :)kom er nu achter wat een cadeau het is als je kindje iets vroeger komt zodat je niet op het wachtbankje zit. Succes allemaal!
10 dagen geleden
Ja! Eerste met 39+2 geboren en ben vandaag 40+1.. dit duurt te lang!! Hahaha
10 dagen geleden
Jep hier ook! Van de eerste met 37+1 bevallen en nu 39 weken. Had ook wel verwacht dat de kleine er al zou zijn. Onze eerste wordt aanstaande woensdag 1 jaar, dus dat is de enige dag die ik niet hoop en voor de rest probeer ik me erbij neer te leggen 😂
9 dagen geleden
Ik ben vanmorgen de grens overgegaan van 38+1 waarop bij de vorige vroeg in de ochtend mijn vliezen braken en de weeën begonnen. Heel gek om voorbij dat punt te zijn!
9 dagen geleden
Nog niet, maar acht die kans aanwezig. De 1e kwam met precies 41 weken en ben nu 40+6. Deze lijkt geen haast te hebben, dus zou mij niets verbazen als deze langer blijft zitten.
9 dagen geleden
De eerste kwam met 39+6 tweede met 40+1 en nu 40+1 van de derde maar ziet er niet naar uit dat hij zich vandaag gaat melden😂
9 dagen geleden
Bij de eerste beviel ik met 39+2. Nu zit ik op 40+3 en nog geen baby te bekennen😔
9 dagen geleden
Bij de eerste braken vliezen met 35+1 (net 1 dag verlof…) daarna ingeleid met 36+6. Tussendoor steeds ziekenhuis dus weinig zitten niksen/ wachten. Nu zit ze met 38+6 vandaag nog lekker. Hele andere gewaarwording! Ineens dagen aan het vullen met series/ films kijken en breien en beetje slapen. Echt heel gek!