57 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op Xx2021
Hier nu 40+4, eerste is met 39+5 geboren. Grappig hoe je je (of in ieder ge ...
Hahah dit is zo herkenbaar! Nu 40+1 en 1e was er al met 38+5. Dus ik verwachtte deze baby al vanaf zo’n 38 weken.🙈 bij mijn eerste werd ik wakker, ging plassen en terug in bed en begonnen bijna direct daarna de weeen. Elke ochtend doe ik nu weer datzelfde riedeltje en verwacht ik dat de bevalling begint. Als ik dan na een uur wachten toch maar uit bed ga voelt het ook echt alsof de kans dat de bevalling die dag begint verkeken is.
één dag geleden
Reactie op Lottielot
Hahah dit is zo herkenbaar! Nu 40+1 en 1e was er al met 38+5. Dus ik verwac ...
Haha oh echt hè! Bij mij begon de eerste met gebroken vliezen om 6;00u dus elke ochtend als ik weer de nacht doorgekomen ben denk ik, hè weer een dag niks 😅
Terwijl t net zo goed om 20:00u ‘s avonds kan beginnen
één dag geleden
Reactie op Lottielot
Ik ben inmiddels bevallen met 40+1 na een strippoging vanochtend om 10 uur. ...
Gefeliciteerd!! Wat snel inderdaad 😍
één dag geleden
Hier de eerste met 37+4, de tweeling met 34 weken en nu “alweer” 38+3 van de vierde. Het voelt als vreselijk overtijd lopen maar ze zit nog prima en het kan nog weken duren 🫣
één dag geleden
Ik sluit ook aan! Eerste met 41.0 geboren, vandaag 41.0 maar nog 0 tekenen… heeeeel irritand en ben t wachten ook echt zat. Ik wil een baby 😝
één dag geleden
Hier was de eerste er ook met 38+5, en ben ondertussen 39+4.. Had het gevoel dat deze nog vroeger ging komen dan de eerste, maar nee hoor. 😅
Eergisteren nog op controle geweest en zit nog potdicht, dus zag er niet naar uit dat het meteen zou gaan beginnen. Ik ben eens benieuwd..
Zo vreemd dat er nu gesproken wordt om volgende week samen een datum in te plannen om in te leiden. Nooit gedacht dat dat misschien een optie zou zijn aangezien alles bij de eerste zo vlot en natuurlijk gegaan is. 🙈
17 uur geleden
Reactie op Lindebloesem
Hier was de eerste er ook met 38+5, en ben ondertussen 39+4.. Had het gevoe ...
Herkenbaar.. ineens ga je richting die 42 weken en ik merk dat ik het vertrouwen in mn eigen lijf aan t verliezen ben ofzo.
Zo zo zo klaar met dat ‘wachten’
17 uur geleden
Onze dochter Maeve is vanochtend geboren met 40+4. Onze zoon was er met 37+1.
Bizar snelle bevalling gehad. Om 9:30 begonnen de weeën, om 10:15 waren we in het ziekenhuis en om 10:47 was ons meisje er al 🩷
Gelukkig alles goed gegaan en mochten vanmiddag al naar huis 🥰
10 uur geleden
Hier inmiddels 40+1 van de tweede. De eerste is met 39+3 geboren. Zojuist denk ik de slijmprop verloren. In ieder geval in de wc pot waar altijd water in staat een rode vlek van bloed gezien. Dit heb ik bij de eerste ook gehad waarna de bevalling bijna een dag later begon. Inmiddels dus lichtelijk gespannen en hoopvol dat er nu toch nog wat gaat gebeuren. Er is hier al flink gesproken over strippen/inleiden ivm emotioneel “op” zijn.