35 Reacties

8 maanden geleden

Oh ik heb er ook last van. Elke nacht om 3 uur en om 5 uur. 🙈.

8 maanden geleden

Ik heb ook last van die onrustige nachten, word meerdere malen wakker. Normaal slaap ik ook goed door 😅

8 maanden geleden

Hier hetzelfde, echt wel heel vermoeiend 🙃

8 maanden geleden

Hey, Ik werd eerste ook elke nacht wakker om 3 uur maar nu ben ik 7.5 week en ineens slaap ik weer heel goed. Maar moet wel zeggen dat ik heeeel erg moe blijf en hele rare dromen heb, maar slapen gaat gelukkig alweer wat beter.

8 maanden geleden

Absoluut en ben al zo moe 🥲

8 maanden geleden

Voor het slapen gaan magnesium onder m’n voeten sprayen helpt hier tegen het wakker worden en de misselijkheid snachts. Ben wel in de ochtend altijd rond half 7 klaar wakker, maar ik heb dan ook meteen veel energie.. dus dat is mijn moment om even door het huis te gaan haha. Dan pak ik daarna een uurtje een rustig ontbijtje op de bank, voordat ik ga werken.

8 maanden geleden

Yep herkenbaar ook voor mij!

8 maanden geleden

Ik ook! Dacht zijn misschien beetje de zenuwen nog en heb verder op pijnlijke borsten na nergens last van maar echt paar x per nacht wakker en vroeg eruit..

8 maanden geleden

Iedere nacht om 5 uur wakker en de dromen zijn intens 🤷🏼‍♀️

8 maanden geleden

Hier ook rot nachten. Plus nog een baby van 11 maanden die een paar x borstvoeding wil. Dus t gaat dubbel op😏😏

8 maanden geleden

Ja ik ook! Ik lig 's nachts 2 uur lang naar het plafond te staren. Dan ben ik echt klaarwakker. Ik ben nu helemaal gestopt met koffie drinken. Ben daar altijd al gevoelig voor geweest, dus eens kijken of dat helpt...

8 maanden geleden

Ik slaap vooral niet meer uit, terwijl ik eerst dat wel kon.

8 maanden geleden

Ik lig ook elke nacht wakker van 3/ half 4 tot 5 uur… mega irritant. Zal er dan misschien ook wel bijhoren? Iemand tips?

8 maanden geleden

Verschrikkelijk. Vorige zwangerschap heb ik ook heel onrustig geslapen en nu dus weer. Het was een van de eerste dingen waardoor ik dacht: misschien moet ik even een testje gaan doen. Geen tips…

8 maanden geleden

Ik ook, iedere nacht om half 3 wakker tot zeker half 4/4 uur en bloedheet dat ik het dan heb 🤣

8 maanden geleden

Heel veel wakker! En ook vaak klam wakker worden, bloedheet dan!

8 maanden geleden

Pff goed om te weten dat ik niet de enige ben... Ben nu 4 weken en 4 dagen onderweg en sinds n week elke ochtend om 5u klaar wakker.... Geen idee of t met de spanning te maken heeft of dat het er gewoon bij hoort... Kon eerst prima uitslapen in t weekend

8 maanden geleden

Ja ik ook. Om 4 of 5 uur klaarwakker! Dan slaap ik om 8 of 9 ‘s avonds. Maar als ik het probeer uit te stellen om te slapen alsnog om 4/5 uur wakker.

8 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Ja ik ook. Om 4 of 5 uur klaarwakker! Dan slaap ik om 8 of 9 ‘s avonds. Maa ...
Ik heb precies hetzelfde!

8 maanden geleden

Het is echt verschrikkelijk 😂 vanmorgen was ik weer om half 4 wakker. Ben pas 4+2.