Wauw normaliter ben ik een enorm vaste slaper maar nu kan ik al twee weken de klok erop gelijk zetten dat ik rond half 2 en half 5 wakker wordt zucht 😭😭 Helpt niet helemaal mee met vermoeidheid in de ochtend dit 🙈 iemand de gouden tip ;)?
Hey, Ik werd eerste ook elke nacht wakker om 3 uur maar nu ben ik 7.5 week en ineens slaap ik weer heel goed. Maar moet wel zeggen dat ik heeeel erg moe blijf en hele rare dromen heb, maar slapen gaat gelukkig alweer wat beter.
Voor het slapen gaan magnesium onder m’n voeten sprayen helpt hier tegen het wakker worden en de misselijkheid snachts. Ben wel in de ochtend altijd rond half 7 klaar wakker, maar ik heb dan ook meteen veel energie.. dus dat is mijn moment om even door het huis te gaan haha. Dan pak ik daarna een uurtje een rustig ontbijtje op de bank, voordat ik ga werken.
Ik ook! Dacht zijn misschien beetje de zenuwen nog en heb verder op pijnlijke borsten na nergens last van maar echt paar x per nacht wakker en vroeg eruit..
Ja ik ook! Ik lig 's nachts 2 uur lang naar het plafond te staren. Dan ben ik echt klaarwakker. Ik ben nu helemaal gestopt met koffie drinken. Ben daar altijd al gevoelig voor geweest, dus eens kijken of dat helpt...
Verschrikkelijk. Vorige zwangerschap heb ik ook heel onrustig geslapen en nu dus weer. Het was een van de eerste dingen waardoor ik dacht: misschien moet ik even een testje gaan doen. Geen tips…
Pff goed om te weten dat ik niet de enige ben...
Ben nu 4 weken en 4 dagen onderweg en sinds n week elke ochtend om 5u klaar wakker....
Geen idee of t met de spanning te maken heeft of dat het er gewoon bij hoort...
Kon eerst prima uitslapen in t weekend