57 Reacties

5 maanden geleden

Ik denk af en toe wat te voelen, maar twijfel dan of het mn darmen zijn... Nu 15+4 dagen

5 maanden geleden

Ik meende gisteren ook wat te voelen.. maar twijfelen enorm 😅

5 maanden geleden

Sinds ergens rond week 16 voel ik soms kleine klopjes.

5 maanden geleden

Ik had het totaal niet verwacht, want de verloskundige had verteld dat de placenta voor het kindje ligt, maar voelde net een plop in mijn buik. Ik ben nu 16 weken. Het was een gevoel wat ik nog nooit heb gehad, ondanks wel vaker darmproblemen. En waarvan ik gelijk dacht huh is dat een schopje, maar natuurlijk dan toch weer twijfelen of het echt zo is (het is voor mij de 1e).

5 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Vorige week met 16 weken duidelijk wat gekriebel gevoeld, die week ervoor o ...
Dit heb ik precies! Ik ben nu 16 weken en sinds gister wel echt duidelijk gefladder. Dat heb ik realiseer ik me nu ook al wel eerder gevoelt. Wel alleen als ik voorovergebogen zit.

VRIEND

5 maanden geleden

Baby 1 15 weken Baby 2 13 weken Baby 3 12 weken Nu zwanger van baby 4 en met 10.5 week al en nu 15+3 nu meerdere keren daags (placenta voor)

5 maanden geleden

Hier was het gisteravond een feestje! Heb haar zo goed kunnen voelen met precies 16 weken. Hiervoor twijfelde ik echt enorm of zij het wel was of m’n darmen, maar nu had ik echt bijna geen twijfel.. bij mijn eerste voelde ik het tussen de 17de en 18de week. Moet wel zeggen; m’n placenta ligt/lag beide keren achter, en ik begon beide zwangerschappen met een erg laag gewicht, dus dit zal ook mee spelen met het relatief “vroeg” voelen.

5 maanden geleden

Al een tweetal weken hier en daar een plopje waarvan ik niet zeker ben of het mijn darmen waren of mijn kindje... Sinds gisteren, 18 weken, is het oooooverduidelijk: ons ventje is heel erg druk in de weer met bewegen 😅 plopjes, golfjes, belletjes, kriebeltjes... meermaals doorheen de dag en voel het duidelijk van binnen uit. Eerste kindje ❤️

5 maanden geleden

Ons zoontje is al een week actief voelbaar in de buik. Ik voel krasje, bubbeltjes, en ook schopjes. Dan merk ik dat hij rechtsonder in mijn en linksboven in wat doet. Dan merk ik pas echt hoe groot hij al is en beweeglijk. Vooral in de avonden voel ik hem of als ik zelf even ontspan 💙

5 maanden geleden

Reactie op RdenBosch

Ons zoontje is al een week actief voelbaar in de buik. Ik voel krasje, bubb ...
18 weken en 3 dagen zwanger trouwens

5 maanden geleden

Reactie op EMBO

Al een tweetal weken hier en daar een plopje waarvan ik niet zeker ben of h ...
Dat klinkt zo leuk haha. Ik voel mijne nog maar heel lichtjes, ben 17+5 dus hopelijk voel ik haar binnenkort ook wat duidelijker!

5 maanden geleden

Helaas nog helemaal niets, althans niet waar ik mij bewust van ben. Zit nu op 17+4, dus hoop binnenkort wel wat te gaan voelen!
Hier ook nog niet, ben zo benieuwd! Nu 17 weken 🙏🏻

5 maanden geleden

Ben vandaag 17+2. Placenta ligt voor. Soms lijkt het alsof ik heel veel water heb gedronken 😹😹. Wat moet je precies voelen, hoe voelt het? Hahaha Xx

5 maanden geleden

Vanaf 16 weken 🩷 Zwanger van de 3e