33 Reacties

3 maanden geleden

Bij mijn zoontje die was geboren op 1 januari heb ik vaak in het begin een teddy pakje met dekens gebruikt. Bij de tweede wil ik een ski pakje gebruiken. Ik deed soms nog weleens een regenhoes eroverheen om extra warm te houden wannneer er veel wind was.

3 maanden geleden

Wij hebben een jasje met deken of zo'n teddy pakje gebruikt. We hadden ook hele leuke soort skipakjes gekregen, maar daar past ie sinds mei pas in... hij is van half oktober. Dus ik zou niet te snel zo'n pakje kopen tot je echt weet welke maat je kindje heeft als hij of zij is geboren, ons ventje heeft de eerste 7 weken maatje 44 gehad, terwijl sommige kinderen met maatje 62 worden geboren.

3 maanden geleden

Mijn eerste kindje is van januari en mijn tweede wordt in november geboren. Bij de eerste had ik hele fijne inwikkel dekens van lodger. Deze zijn lekker warm, ook een aanrader voor de buggy variant. Verder had ik altijd een wollen matje eronder en een wol dekentje erover. Wol is altijd goed met temperatuur als je twijfelt. Ik deed eigenlijk nooit een jasje aan, een baby kun je lekker inwikkelen. Skipak is pas fijn vanaf 1 jaar, maar dan ook echt voor op skivakantie in de sneeuw.

3 maanden geleden

https://www.lodger.com/nl-nl/producten/1335,-37540/omslagdoek-baby die kun je ook lekker over het hoofdje. De mutjes van hun zijn ook heel fijn en warm over de oortjes en lekker zacht. Ik ben fan! De handwarmer voor op de buggy voor jezelf is ook top! Steeds met handschoenen vond ik zelf irritant.

3 maanden geleden

Reactie op RianC

https://www.lodger.com/nl-nl/producten/1335,-37540/omslagdoek-baby die kun ...
Ohh de lodger bunker hebben wij. Geweldig ding!! Echt zou niks anders willen

3 maanden geleden

Ik wil geen synthetische stoffen gebruiken ivm microplastics, dus wij gaan voor een wollen wikkeldeken van alwero. Wel tweedehands via vinted of marktplaats. De eerste is van februari en toen hadden we een katoenen (met 100% katoen teddystof) wikkeldeken van noddles. Voor in huis prima, voor buitenshuis toch wat koud. Dus nu een wollen versie daarvoor. En als het dan echt koud is nog een extra dekentje eroverheen. Pakje lijkt me heel onhandig bij van die kleintjes met elke keer aantrekken en uitdoen. En al helemaal als je toch nog onverwacht even snel moet verschonen..

3 maanden geleden

Mijn dochter was echt in de vrieskou november geboren. Jasje en dikker dekentje is meer dn voldoende. In de kinderwagen van heb je ook die hoes eroverheen en de kap omhoog

3 maanden geleden

Ik heb een lekker teddy pak voor haar. We hebben ook een trappelzak voor in de wagen/buggy. Nog van de oudste. Gok dat dat warm genoeg is. En anders heb je zo iets bij gehaald!

3 maanden geleden

Wollen jasje van Engel! En dan een deken in de kinderwagen of voetenzak maxicosi

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ik heb een lekker teddy pak voor haar. We hebben ook een trappelzak voor in ...
deze is echt heel schattig! Vanwaar komt deze? 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ik heb een lekker teddy pak voor haar. We hebben ook een trappelzak voor in ...
Ik heb deze ook 😍

3 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Ik heb deze ook 😍
Vanwaar komt die? 🙈

3 maanden geleden

Reactie op EMBO

Vanwaar komt die? 🙈
Volgens mij zie ik Prenetal op het etiket staan als ik inzoom 🤭

3 maanden geleden

Reactie op EMBO

Vanwaar komt die? 🙈
Prénatal! Ik heb die ook gekocht 😁. Je hebt m ook in donker en lichtbruin. Maar de witte is veel zachter.

3 maanden geleden

Ik heb in ieder geval dit super schattige jasje alvast gekocht 🤍 Lijkt mij ook lekker warm! En ga ook nog wel kijken voor een lekker warm pak!

3 maanden geleden

Reactie op daantjebanaantje12

Wollen jasje van Engel! En dan een deken in de kinderwagen of voetenzak max ...
Ik vond zelf de jasjes van Engel in het begin echt heel groot en de capuchon niet handig (als tip). Paste hier pas bij maat 62 tot maat 74 ongeveer (had maat 50/56). Hadden ook een jasje van smallstuff (lijkt heel erg op de jasjes van Joha) zonder capuchon. Die pastte wel al veel eerder, met maat 50 nog wat ruim, maar met 56 perfect en maat 62 pastte die ook nog 😉

3 maanden geleden

Ik heb deze van H&M aangeschaft

3 maanden geleden

Reactie op Clover21

Ohh de lodger bunker hebben wij. Geweldig ding!! Echt zou niks anders wille ...
Top ding hè!

3 maanden geleden

Reactie op daantjebanaantje12

Wollen jasje van Engel! En dan een deken in de kinderwagen of voetenzak max ...
Zo leuk hè die jasjes!

3 maanden geleden

Welke maatjes pakken jullie voor deze pakjes? Vind het wat moeilijk in te schatten!