33 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op EMBO

Welke maatjes pakken jullie voor deze pakjes? Vind het wat moeilijk in te s ...
Is van de prenatal! En ik heb maat 50, geen idee hoelang ze die past, maar onze zoon was best groot en heeft ook zeker nog een dikke maand in maat 50 gepast!

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Is van de prenatal! En ik heb maat 50, geen idee hoelang ze die past, maar ...
Hier ook maat 50 gekocht. Zag er best groot uit. En dacht koop wel een maatje groter als het niet meer past 😂

3 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Hier ook maat 50 gekocht. Zag er best groot uit. En dacht koop wel een maat ...
Hahah dus dat!!

3 maanden geleden

Heb deze gekocht, toch voor maatje 56 gegaan 🙈 met de redenering dat er echt nog wat laagjes onder gaan en de eerste weken vooral thuis cocoonen zal zijn 😅

3 maanden geleden

Reactie op EMBO

Heb deze gekocht, toch voor maatje 56 gegaan 🙈 met de redenering dat er ec ...
Ja wij hebben altijd mega drukke dagen in november en december, dus gok dat we veel de hort op zijn, dus ze moet wel een passend pakje hebben. Zeker met Sinterklaas en kerst voor de deur

3 maanden geleden

Winterjassen en die prut zijn echt dramatisch om aan te trekken bij een newborn. Vreselijk! Onze zoon heeft geen winterjas gehad tot hij bijna een jaar was. Ook in de winter geboren en dat gaan we nu weer doen. Wij hadden een fleece vestje. In de wandelwagen bak een wikkeldeken van jollein. Of zo een beren wikkelpakje. Met een voetenzak als het echt heel koud was. Iets lauw voorverwarmen als we de deur uit gingen met een kruik en gaan. Met de wikkeldeken en fleece vestje om ook in de auto omdat een dikke jas niet veilig is. En in een draagzak bij ons in de jas.

3 maanden geleden

Reactie op Miloutje

Winterjassen en die prut zijn echt dramatisch om aan te trekken bij een new ...
Denk dat dat ook afhankelijk is van baby. Onze zoon heeft altijd jasjes aan gehad, vanaf de geboorte tot nu..

3 maanden geleden

Een jasje en een dekentje kan, maar een winters pakje ook. Ik heb voor onze tweede deze gekocht. Nu naar €17,50 afgeprijsd bij de Hema.

3 maanden geleden

Reactie op Tess1982

Een jasje en een dekentje kan, maar een winters pakje ook. Ik heb voor onze ...
Thanks voor het posten, ik had deze gisteren toevallig voor de normale prijs gekocht dus net even teruggegaan naar de HEMA haha!

3 maanden geleden

Heb een jas en een pak. Die pakken zijn later ook echt top. Onze twee jarige dochter loopt veel in haar buitenspeelpak van IELM. Altijd droog en schoon, ideaal! Tip voor de toekomst🥳

3 maanden geleden

Reactie op JS0104

Thanks voor het posten, ik had deze gisteren toevallig voor de normale prij ...
Graag gedaan. O goed dat je dat gedaan hebt! Van het geld dat je terug kreeg kun je mooi weer andere babyspullen kopen ;).

3 maanden geleden

Reactie op lianne1985

Heb een jas en een pak. Die pakken zijn later ook echt top. Onze twee jarig ...
Ja vanaf dat ze kunnen kruipen is zo'n ielm pak wel fijn (lieten haar toen ook lekker erin in het gras kruipen in het voorjaar en najaar). Maar voor een newborn vond ik het niks... Wij hebben trouwens destijds meteen maat 80 gekocht van ielms. Pastte met 68 al (Uiteraard wel aan de ruime kant) en nu met maat 86/92 nog steeds