6 Reacties

6 maanden geleden

Heel gemakkelijk tweedehands te vinden en naar mijn mening een must. Wij kochten het tweedehands toen ons zoontje een paar weken oud was en echt enorm goed gebruikt geweest.

6 maanden geleden

Wij hebben hem ook voor onze dochter gekocht. Maar 2e hands en een nieuwe hoes gekocht bij ukje. Het echt een hele fijne wipper

6 maanden geleden

Wij hebben hem van familie overgenomen. Vond het eerst niet nodig maar het is echt ideaal. Ons zoontje is nu bijna 14 maanden en gebruikt hem nu om op te klimmen en te wippen 🤣 wij hoeven straks alleen een nieuwe hoes te kopen, maar zijn mega blij met deze wipper!

6 maanden geleden

Deze is zooo top! Wij hebben voor onze zoon eerst de maxi cosi bewegende stoel gekocht (ook ideaal maar gebruik je maar zo kort), hierna de babybjorn. Het is dat hij er op een gegeven moment uit klom maar het was/is zo’n heerlijk stoeltje. Is de 200 euro wat mij betreft meer dan waard!

6 maanden geleden

Thanks voor jullie reacties! Ik ga ook eens speuren op marktplaats en dan nieuwe hoes erop!

6 maanden geleden

Ja, super fijne wipper inderdaad! Wij hebben ‘m ook via Marktplaats en véél plezier van gehad