14 Reacties

4 maanden geleden

Zoek op bedbumpers en/of hoofdbeschermer ledikant. Dat zou een mooie oplossing moeten zijn!

4 maanden geleden

Wij hebben ook een roller in bed, en hij zat continu tegen de spijlen aan. Nu een campingbedje gekocht en laten hem daar in slapen.

4 maanden geleden

Wij ook campingbedje…

4 maanden geleden

Wij hebben het uitgezeten.. na een week of twee was het klaar. Nu nog heel sporadisch een keertje. Ze sliep er gewoon doorheen en had er zelf geen last van, het klinkt vooral heftig en ik was eerst echt in staat om haar uit bed te halen.. vreselijk.. maar bedbumpers wilde ik ook niet ivm veiligheid, dus even aangekeken en na twee weken was het over, alsof ze eraan gewend was. Ze slaapt nu ook soms in de breedte voor de geborgenheid en vaak tegen de spijltjes aan. Campingbedje slaapt ze ook goed in, maar hebben we thuis uiteindelijk niet gebruikt (stond wel op het punt om haar over te leggen toen het stopte haha)

4 maanden geleden

Hier ook een jongetje wat het liefst met z'n hoofd tegen de spijlen en/of het hoofdbord ligt. Hij heeft er geen last van en hij kan er ook weer van wegrollen als hij wil, dus ik laat het maar zo.

4 maanden geleden

Bij onze dochter ging dit heel snel over, na een paar dagen al. Ze slaapt wel graag met haar voetjes door de spijlen heen. In de eerste paar dagen ging ze huilen en moesten we haar bevrijden. Nu maakt ze zichzelf los en ze lijkt het ook telkens op te zoeken. Al moet ik zeggen dat ik dat ook doe als ik de kans heb dus zo vreemd is ze niet. 😅

4 maanden geleden

Reactie op DaCha

Bij onze dochter ging dit heel snel over, na een paar dagen al. Ze slaapt ...
Dit inderdaad. Onze dochter zit nu ook in een fase dat ze alle hoeken van het ledikant doorgaat, met hoofdstoten als gevolg. Vooral na de vakantie omdat ze daar in een zacht campingbed sliep. Maar wij laten haar nu maar een beetje aanmodderen, uiteindelijk valt ze wel in slaap en anders leert ze het nooit.

4 maanden geleden

Dank voor jullie reacties en fijn dat het herkenbaar is. Hopelijk gaat het gauw over en went hij eraan ;)

4 maanden geleden

Hier ook eentje die graag in de breedte in bed ligt, beentjes helemaal opgetrokken en koppie tegen de houten spijlen aan… Zal wel fijn liggen😅

4 maanden geleden

Hier ook, heb er nu een bedomrander in liggen en nergens last meer van, slaapt als een engel

4 maanden geleden

Reactie op maxiempie

Hier ook, heb er nu een bedomrander in liggen en nergens last meer van, sla ...
Wat voor bedomrander heb je erin gedaan?

4 maanden geleden

Wij hebben ook een bedomrander. Bijkomend voordeel is dat de knuffeldoekjes niet meer tussen de spijlen op de grond vallen. :) De onze is van Konges Slojd van 360cm.

4 maanden geleden

Reactie op Maa123

Wat voor bedomrander heb je erin gedaan?
1 van little Dutch, gekregen van iemand, bij nader inzien dus heel blij mee. Zoiets https://www.tjongeukkie.nl/bedomranders/18202-bedomrander-little-goose.html?gad_source=1&gad_campaignid=7858157480&gbraid=0AAAAACp53OQy9mC8WIEn9qtqxnQMQBJyc&gclid=EAIaIQobChMIqZfMtsz5jgMVagEGAB1xYwqaEAQYASABEgK2ivD_BwE Je hebt ze ook vele malen goedkoper. Vastknopen aan de spijlen. Ben nu op vakantie en heb hem ook meegenomen. Zit ook de eigen geur aan en hij slaapt hier ook gewoon heel goed!

4 maanden geleden

Wij hebben de bedomrander van aerosleep geïnstalleerd. Onze dochter was ook gewoon om tegen de rand van de co-sleeper aan te liggen. Ondanks het feit dat ze kruipt en rolt blijft ze mooi aan het hoofdeinde in het omrand stuk liggen.