27 Reacties

één maand geleden

Reactie op spablauw

Heb je van die hvid dekens ook verschillende diktes ? Degene die ik vind og ...
Ja! Ik had bij mijn tweede dochtertje een dunnere want die is van april. Nu heb ik een dikkere gekocht. Er zit zeker veel verschil in.

één maand geleden

Je kan idd een ledikant dekentje dubbel doen in t wiegje . Geen punt. Ik heb geen ervaring met t merk wat je zegt , weet wel dat die cocon dingen snel “te klein” zijn. Ik voeg even een linkje toe met het 100% wollen dekentje die ik had ( vorig jaar ook bevallen) zooooooo veel plezier van gehad > en nog. Super warm, isolerend en schattig https://www.ziloen.nl/disana-baby-deken-van-wol.html

één maand geleden

O sorry ik zie dat die ik aanbeveel idd Disana is haha wist even t merk niet

één maand geleden

Bij vanzus is er nu 25% extra korting op de sale, waaronder de gewilde wollen dekens van alwero. Echt mooie prijsjes!

één maand geleden

Reactie op Sanne173

Ik heb een wiegdeken gekocht omdat ik lees dat ze na de wieg in het ledikan ...
Onze zoon lag altijd in een slaapzak én onder een ledikantdeken.. In het begin deden we de deken dan dubbel. Het laatste half jaar dat hij nog in het ledikant sliep had hij geen slaapzak meer maar alleen de ledikantdeken. Dus hier wel gewoon gebruikt 🙃

één maand geleden

Hier ook een tevreden gebruiker van de HVID cocoon! Bij m’n dochter super veel gebruikt en hij ligt nu ook al klaar. Wij hebben het ledikantdekentje juist wel veel gebruikt, in de box en op de bank en ze ligt er nu vaak mee in bed (in slaapzak maar soms wil ze ook nog de deken erbij). Ik zou dus ook voor allebei gaan!

één maand geleden

Reactie op Annesoof83

Bij vanzus is er nu 25% extra korting op de sale, waaronder de gewilde woll ...
Mijn hele winkelmand die ik gister had gevuld is uitverkocht 😔