14 Reacties

gisteren

Onze meid kletst al weken ons de oren van de kop🤭

gisteren

Hier alleen “mama” en “die” als duidelijk woordjes en in haar eigen baby taal kan ze wel kletsen
Onze zoon is te druk met rottigheid uithalen en elke dag minimaal 10 manieren te bedenken hoe hij ons grijze haren kan bezorgen. Enigste wat hij zegt is ja als we wat vragen. Voor de rest moeten we het nog maar uitzoeken. Hij heeft belangrijkere dingen te doen 🤣
Hier ook weinig woordjes

gisteren

Enige dat hij zegt is 'boe' tegen een 🐄

gisteren

Hier nog vooral 'tatitatitati' de hele dag en gebrabbel wat wel op woorden lijkt, maar een taal die ik niet spreek🤷‍♀️ En ze zegt ineens 'Daddy' ipv 'papa'. Ze heeft nog geen schermtijd oid en wij praten Nederlands🤣, dus waar ze dat vandaag heeft..

gisteren

Reactie op EnthousiasteMirage693724

Onze zoon is te druk met rottigheid uithalen en elke dag minimaal 10 manier ...
Hahahah hier net zo! Hij is drukker met ondeugend zijn dan met leren praten… woordjes zeggen ho maar, maar in de vensterbank klimmen, op ballen balanceren, over de rugleuning van de bank kruipen, stoelen naar het aanrecht schuiven om er zo op te komen dáár draait meneer zijn hand dan weer niet voor om…

Reactie op Mlies85

Hahahah hier net zo! Hij is drukker met ondeugend zijn dan met leren praten ...
O echt he. Trappen klimmen. Ladders. Op het aanrecht zat hij ook al. Meneer kan nog niet los lopen. Al vermoeden we dat het meer is dat hij niet wil. Want achter zijn loopkar rent hij gewoon. Vandaag was hij op de bank geklommen. Daar staat de speelgoed kast achter (ikea vakkenkast). Daar was hij ook op geklommen. Toen ik de keuken uit liep dook hij zo voorover de hoek van de bank in. Mijn ziel verliet echt even mijn lichaam..... Ik stond echt aan de grond genageld. Heb een gil gegeven. Mijn partner kwam van boven gerend. De jongste was al van de bank af hard lachend onder de tafel gekropen (zijn vaste plek als hij weet dat hij iets doet wat hij niet mag). Mijn oudste van 4 kijkt me aan. Mama die gozer doet weer raar. Heb echt 10 min moeten bijkomen in mijn eentje boven. We hebben er een dagtaak aan dat kind in leven te houden hier 🤦‍♀️ Maar blijkbaar was het zo leuk. Nog geen 30 min later probeerde hij het weer 🥴

gisteren

O echt he. Trappen klimmen. Ladders. Op het aanrecht zat hij ook al. Menee ...
Ik moet stiekem wel even lachen maar mijn hart heeft ook al vaker even overgeslagen. Mijn zoontje doet exact hetzelfde! Mijn vriend zegt elke keer wees blij dat hij het praten even uitstelt, moet je nagaan als er

gisteren

Reactie op Mlies85

Ik moet stiekem wel even lachen maar mijn hart heeft ook al vaker even over ...
Oké te snel op enter haha. Maar moet je nagaan als er ook nog woorden achteraan komen. Denk dat zijn eerste woorden ‘OH NEE! En kijk uit zijn!’ zijn 😂

Reactie op Mlies85

Oké te snel op enter haha. Maar moet je nagaan als er ook nog woorden achte ...
🤣🤣🤣 hier net zo. Ik zeg tegen mijn partner steeds. Bij de eerste moest ik huilen dat hij naar de peuterspeelzaal ging. Deze zet ik straks lachend af om daarna met piepende bandjes weg te rijden. Mijn moeder zei laatst. Jeetje de oudste was zo makkelijk om op te passen. Als de jongste weg is ga ik even op bed liggen. Even bijkomen. Ik kom ogen en handen te kort met alleen hem 🙈

gisteren

🤣🤣🤣 hier net zo. Ik zeg tegen mijn partner steeds. Bij de eerste moest ...
Hier ook hoor, als ik even 2 tellen de andere kant op kijk zit hij op tafel 😅. Verder kletst hij heel de dag door, maar ik versta alleen mama, papa en Luna (z’n zus). Zij ging overigens ook pas met 18 maanden echt woordjes zeggen.

gisteren

Mama, die, ja en aai. En soms eens wat woorden die ergens op lijken.

18 uur geleden

Ah dank voor jullie reacties allemaal. Hier ook een enorme wilde jongen die rent, klimt en ik mijn hart soms vasthoud met kijk uit..... Heel herkenbaar dus.