10 Reacties

19 dagen geleden

Dat is schrikken! Ik zou de aankomende uren even goed jezelf in de gaten houden. Krijg je buikpijn of wordt je misselijk, neem dat contact op met je verloskundige. Wil je helemaal gerust zijn neem dan nu al direct met haar op en leg haar de situatie uit. Probeer in de tussentijd rustig te blijven ♥️

19 dagen geleden

Reactie op DopjeM

Dat is schrikken! Ik zou de aankomende uren even goed jezelf in de gaten ho ...
Vroedvrouw is helaas pas op maandag terug beschikbaar 😞 is een ander systeem in BE dan in NL….

19 dagen geleden

Misschien een hele rare opmerking maar wat niet meer in je lichaam zit... kan ook geen kwaad meer. Sommige mensen kunnen overgeven opwekken. Misschien een idee om het er proberen uit te gooien?

19 dagen geleden

Reactie op EMBO

Vroedvrouw is helaas pas op maandag terug beschikbaar 😞 is een ander syst ...
Oh... En huisarts?? Wellicht daar even mee overleggen??? Ik weet niet hoe dat gaat in BE....

19 dagen geleden

Ik denk een haringwormpje. Normaal gesproken zijn die al dood als ze in de vismijn aankomen omdat de vis zo ver teruggekoeld wordt tijdens transport dat ze doodvriezen. Daarna heb je de vis nog gebakken en je omschrijft gewoon gare vis. Dan is die 58 graden minimaal geweest. Ook dat overleeft die worm niet hoor. En eventuele eitjes ook niet. En als hij dood is, is hij niet meer schadelijk. Dus voor je eigen gemoedstoestand kan je maandag even bellen of jezelf extra in de gaten houden. Maar je bent veilig. ☺️ Het is alleen wel een vies idee 😅

19 dagen geleden

Reactie op Krisje5

Misschien een hele rare opmerking maar wat niet meer in je lichaam zit... ...
Nu al wat te laat vrees ik 😅

19 dagen geleden

Reactie op DaCha

Ik denk een haringwormpje. Normaal gesproken zijn die al dood als ze in de ...
Dankje, stelt me al heel wat geruster 😮‍💨 heb de worm zelf natuurlijk niet opgegeten maar vond het zo’n vies idee dat het in mijn stuk vis zat… nu, mocht ik het stuk van m’n vriend gehad hebben (zelfde vis) had ik het niet eens geweten 🙈 maar zwanger + parasiet zien in je eten = error in mijn hoofd 😅

19 dagen geleden

Reactie op EMBO

Dankje, stelt me al heel wat geruster 😮‍💨 heb de worm zelf natuurlijk nie ...
Gelukkig was hij mors dood 😁

19 dagen geleden

Die worm is morsdood, ookal had je hem opgegeten. Dan nog je maagzuur waar alles doorheen gaat. Kan echt geen kwaad.

19 dagen geleden

Reactie op Silver1208

Die worm is morsdood, ookal had je hem opgegeten. Dan nog je maagzuur waar ...
Precies dit! Kleine pluspunt dooie wormen zitten vol eiwitten. Zelf zou ik het ook niet eten maar goed ieder zn ding. De vis was niet glazig dus mooi helder wit, dit betekend dat de kerntemperatuur mininaal 65 graden zou moeten zijn geweest. Alles was schadelijk kon zijn was al dood voordat je het at😉