11 Reacties
één maand geleden
Reactie op Manu26
Zakjes appelstroop ☺️ goedkoper en werkt echt heel goed.
En wat ik ook d ...
Dus je hebt alleen kou nodig en niet warmte? Goede tip van het maandverband! Wat doe je er omheen? Lijkt me dat je goed aan het bloeden bent van onderen😱
één maand geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Dit helpt echt..
Bij mijn eerste bevalling kreeg ik na die tijd een hematoom van 12 bij 3 cm in mijn baarmoedermond. Op een of andere manier zwol van vagina op als een olifanten flamoes.. jaa echt waar.. ondanks dat ik maar 3 hechtingen had, artsen hadden het ook nog nooit gezien.. ik kon zelfs niet meer zelfstandig plassen..
En ik dacht alleen maar omg hoe komt dit ooit weer normaal.. ( en over de pijn maar even te zwijgen. Ik beval liever nog 30 x dan 1x deze pijn weer.. .)
Door te koelen dus.. in ziekenhuis gaven ze elke keer bevroren maat verband. En de kraamhulp had zakjes appelstroop voor mij gemaakt.. even in een Hydrofiele washandje en die er tegen aan..
Binnen paar dagen had ik weer een normale poes..😅
één maand geleden
Reactie op annabel021998
Dus je hebt alleen kou nodig en niet warmte? Goede tip van het maandverband ...
Ik vond warmte echt niet fijn,
Bij de appelstroop zakjes deden we ee Hydrofiele washandje omheen.
En bij de maatverband droeg ik ook nog van die grote kraamverband en de bevroren maatverbandje erbij in.
één maand geleden
Hier enorm veel pijn aan de borsten gehad de eerste dagen. Dag 3 was een hel, wilde nog liever opnieuw bevallen😂 Bij mijn borsten werkte witte kool echt top! Zakjes appelstroop werkte redelijk. En heb ook nog even rondgelopen met maandverband in mn sportbh😂 Als het maar verkoelend was, dan werkte het op zich wel!