130 Reacties

één maand geleden

Maddox 🩵 Alleen nog op zoek naar een tweede naam

één maand geleden

Ik heb al een zoon die heet Jayson. En krijg nu een dochter en haar naam wordt Bayleigh.

één maand geleden

Sera 🩷

één maand geleden

Lily🩷

één maand geleden

Ik heb twee namen waar ik zeker van ben, maar pas als ze is geboren kan ik definitief de keuze maken. Dit omdat één naam kleuren gericht is, dus ik laat het afhangen van de oogkleur waarmee ze geboren zal worden 🤭 Ik gok wel dat de kans groter is dat ik haar de tweede naam geef, dus ik zal deze delen voor nu: Clare.

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik heb twee namen waar ik zeker van ben, maar pas als ze is geboren kan ik ...
De kleur van de ogen kan nog veranderen na de geboorte toch? Vind je de naam nog steeds leuk als dat zou gebeuren? Ik vind het leuk dat het nog niet vast staat, bij ons ook nog meerdere opties 😀

één maand geleden

Reactie op Lizzie84

De kleur van de ogen kan nog veranderen na de geboorte toch? Vind je de na ...
Klopt! De meeste baby’s worden met blauwe ogen geboren. Pas na een paar maanden krijgen ze meer pigment en kan de kleur veranderen ☺️

één maand geleden

Reactie op Sanne173

Klopt! De meeste baby’s worden met blauwe ogen geboren. Pas na een paar maa ...
Of nog later, onze zoon heeft een jaar lang blauwe ogen gehad tot ze groen werden 😊

één maand geleden

Reactie op Lizzie84

De kleur van de ogen kan nog veranderen na de geboorte toch? Vind je de na ...
Ik denk wel dat als ze met de oogkleur van de tweede naam geboren zou worden ik die ook wel zou kiezen, ookal zou het later wegtrekken. Maar wie weet bedenk ik me toch en vind ik Clare alsnog het best passend 😂

één maand geleden

Onze jongen gaat Rafaël Jacob Anton heten. De tweede en derde naam zijn beide een vernoeming naar onze opa's

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik denk wel dat als ze met de oogkleur van de tweede naam geboren zou worde ...
Ik ben toch wel nieuwsgierig wat die naam dan is😋 blue, brown, hazel?

één maand geleden

Onze dochter gaat Robin heten ☺️

één maand geleden

Marie ❤️

één maand geleden

Yuna🩷

één maand geleden

Riley 🩷

één maand geleden

Ik durf de namen niet te delen, maar stiekem blij dat ik ze nog niet voorbij heb zien komen

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik heb twee namen waar ik zeker van ben, maar pas als ze is geboren kan ik ...
De oogjes zijn bij baby’s in het begin altijd blauw. Pas na een paar maanden ben je zeker van de kleur. Maar goed, als het heel donker blauw is is de kans wel iets groter dat het bruin is dan een lichte kleur. Maar kleuren als Jade en Hazel,… die behoorlijk dichtbij blauw liggen, die weet je echt pas als je de baby al lang aangegeven moet zijn. Je kan wel via genetica proberen te achterhalen wat de kansen zijn. Even kijken wat je vermoed dat chromosomaal jullie oogparen zijn, dan kan je een gokje wagen. Tenzij jij en de papa allebei blauwe ogen hebben. Dat is de uitzondering en dan hoef je niet te gokken; Dan weet je al zeker dat de kleine blauwe ogen zal hebben. ☺️

één maand geleden

Dez 🩵

één maand geleden

Wij weten het geslacht nog niet maar voor zowel een jongen als een meisje hebben ze de initialen X.M

één maand geleden

Wij weten het geslacht nog niet! Maar het word Abel voor een jongen. Ik wil graag Febe voor een meisje en mijn man Jula voor een meisje..