10 Reacties
15 dagen geleden
Ik ben nog nooit gestript, maar ik zou zeggen niet doen. Ik vind een rit met een paar harde buiken achter elkaar al vreselijk…
14 dagen geleden
Denk dat dit heel persoonlijk is. En dat je moet doen wat goed voelt voor jou. Ik zelf vond rijden met een harde buik al niet veilig.
Ik moet dan wel zeggen dat ik jaren gewerkt heb op een TMA/botsabsober bij calamiteiten. Dus ik heb aardig wat ongevallen gezien en mensen van het wegdek afgeschraapt na een ongeluk. Daardoor ben ik me heel erg bewust hoe snel iets mis kan gaan, hoe snel je afgeleid kan zijn, hoe snel je de controle kan verliezen door een kramp of een kleine afleiding. Het ergste in dat is vaak dat je niet alleen jezelf meeneemt als het mis gaat. Of dat een ongeval niet jou schuld hoeft te zijn maar jij net even afgeleid was door iets waardoor je de fout van een ander te laat opmerkte met alle gevolgen van dien.
Ikzelf neem met zoiets kostbaars in mijn buik en alle idioten op de weg die denken dat ze verstappen zijn geen risico. Ik denk altijd zelf vind ik het veilig voor mezelf om zo te rijden. Vind ik het veilig zo mijn kind(eren te vervoeren). Kan ik mezelf na tijd in de spiegel kijken als er iets mis gaat omdat mijn lichaam goed functioneerde (ik ben ook chronisch ziek met pijn dagelijks) en zeggen hier kon ik niets aan doen. Als ik op alle 3 de vragen ja kan zeggen stap ik pas achter het stuur.
14 dagen geleden
Hmm misschien toch proberen te regelen dus...
Hopen dat ik iemand vind 😅 M'n vriend werkt nog gewoon
14 dagen geleden
Reactie op Truusvdv123
Hmm misschien toch proberen te regelen dus...
Hopen dat ik iemand vind 😅 M ...
Dit is iets medisch. Je vriend zou hier verlof voor kunnen aanvragen. Mijn laatste echo kon ik zelf echt niet meer rijden. Dus hebben ze op zijn werk als calamiteiten verlof weg geschreven omdat het medisch noodzakelijk was ondanks dat we het 2 dagen te voren hoorden. Hij is vanuit het ziekenhuis ook gewoon weer naar zijn werk gegaan om verder te werken.