9 Reacties

9 maanden geleden

Ik pak nooit wat, ik ziek altijd zelf uit. Maar paracetamol is in ieder geval geen probleem is mij verteld, dus heb dit toch gedaan met 41 graden koorts. 😅 Merkte ook geen verschil aan m'n dochtertje.

9 maanden geleden

Dit vond ik een erg duidelijk artikel: https://borstvoeding.com/artikelen/moedermelk-en-geneesmiddelen/ Ik hou het op paracetamol, bij keelpijn liefst in de vorm van hot coldrex, daro Thijmsiroop en zeezout neusspray. Bij keelpastilles wordt het expliciet in de bijsluiter afgeraden dus die heb ik zelf bewust niet genomen toen ik verkouden was

9 maanden geleden

Je kunt gewoon paracetamol nemen en ubrofen, Hoestdrank, neusspray het mag allemaal.

9 maanden geleden

Je hebt een site ik zal zo de naam even opzoekken waar je elk geneesmiddel kan vinden of dat mag

9 maanden geleden

Reactie op Dominique2000

Je hebt een site ik zal zo de naam even opzoekken waar je elk geneesmiddel ...

9 maanden geleden

www.medimama.nl raad ik altijd aan

9 maanden geleden

Ik heb vandaag per ongeluk antigrippine gegeven, mag ook niet. Ik heb wel gelezen dat het door de coffeine komt dus heb toch gewoon gevoed, ik denk dat dat voor een keertje niet zoveel uitmaakt. Maar wel een goede reminder om altijd te checken.

9 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn zwangerschap voor keelpijn de VSM tonsiotreen gebruikt, en die kunnen met borstvoeding ook.

9 maanden geleden

Om de 6u paracetamol en om de 8u ibruprofen.