54 Reacties
12 dagen geleden
Reactie op sarahwillemijntje
Ik zat de avond dat we uit het ziekenhuis kwamen gewoon op de bank beneden ...
Ohh wauw dat klinkt geweldig ! Wat fijn dat jullie vrij snel zo’n ritme weer hadden. Dat vind ik nog wel spannend hoe dat gaat zijn. Het zal wel even uitproberen worden maar wat goed om te lezen dat dat niet eindeloos duurt hihihi
11 dagen geleden
Reactie op saardh96
Heeheee. Beetje off topic misschien, maar woensdag staat onze keizersnede g ...
Hey!! Ik ben 9 dagen geleden bevallen middels een keizersnede. En hetgeen jij beschrijft doe ik precies zo. Ik eet dan sochtends wel nog in bed en ga me dan klaar maken voor de dag en op me gemak douchen. Daarna 1x naar beneden , dan lekker de hele dag op de bank chillen en de baby slaapt heel de dag in de box. Na het eten ga ik weer op me gemak naar boven. En dat bevalt prima. Ik kan ook prima traplopen heeft vanaf dag 1 geen pijn gedaan. Dus doe vooral wat je zelf prettig vind!
11 dagen geleden
Reactie op Romyvz
Hey!! Ik ben 9 dagen geleden bevallen middels een keizersnede. En hetgeen j ...
Ooooo wat fijn om te horen dit !!! In het ziekenhuis doen ze soms zo dramatisch over het herstel na een keizersnede maar ik ga er gewoon vanuit dat dit dus gewoon wel lekker kan en zo niet dan merk ik t vanzelf wel…!!
11 dagen geleden
Reactie op saardh96
Ooooo wat fijn om te horen dit !!! In het ziekenhuis doen ze soms zo dramat ...
Fijn al die positieve verhalen!! Gaat helemaal goed komen woensdag! Hopelijk wordt het een fijne beleving voor jullie 😊 veel succes en geluk! 🍀
11 dagen geleden
Reactie op saardh96
Ooooo wat fijn om te horen dit !!! In het ziekenhuis doen ze soms zo dramat ...
Dat herken ik ook hoor, voor mijn gevoel werd het herstel daar groter gemaakt dan ik het ervaren heb. Maar goed, dat is voor iedereen anders. Dat geldt trouwens net zo voor een vaginale bevalling…
Het enige waar je wel rekening mee moet houden; de richtlijnen zijn niet helemaal voor niets / verzonnen om je te plagen. Door de pijnstillers voel je natuurlijk ook niet helemaal eerlijk wat er in je lijf gebeurt…
11 dagen geleden
Reactie op Jade24
Aaah wat jammer! Ook niet als het bed op klossen staat straks?
Nou ons bed heeft dus geen pootjes en is echt té zwaar om op klossen te zetten dus van de Kraamzorg hoefde dat niet als t niet ging! Ik zag het ook niet echt zitten om zo’n zwaar bed op klossen te zetten dat voelde voor mij echt niet relaxt … dus mijn vriend wordt mijn takeltje en papegaai de komende weken hihih. Ik heb alvast wel een dekbed dat we extra hebben opgedekt en in de kast gelegd mocht mijn vriend volgende week t bed op moeten dekken, ik vind dat toch nooit goed genoeg hoe hij dat doet 😂 dus dan hoeft ie alleen de kussens maar te doen en hoeslaken heheheh