6 Reacties

22 dagen geleden

De huid zal gevoelig zijn door de hormonen en misschien wat droger. Heb je al tepelcreme in huis? Lanoline? Bepanthen of sudocreme kan ook zolang je nog geen borstvoeding geeft. Goed verzorgen!

22 dagen geleden

Dit heb ik al sinds het begin van de zwangerschap. Tepelcreme is heel fijn om alvast te gebruiken. Ik heb gewoon eigen merk van Kruidvat, die kun je straks eventueel blijven gebruiken als je borstvoeding gaat geven. Is hele dikke crème die er een beschermlaagje oplegt. En met afdrogen dus heel voorzichtig alleen deppen. Fijne zachte BH aan, ook met slapen, zodat er niks langs schuurt.

22 dagen geleden

Bij mij helpt het niet te warm te douchen, dan krijg ik tintelingen. Ik zorg er ook voor dat de douche straal niet direct op m’n borsten valt. En idd heel zachtjes afdrogen (deppen), dan een bh aan die alles op z’n plek houdt. Ik heb Weleda tepelcreme, vind het niet lekker ruiken maar werkt wel goed!

22 dagen geleden

Heb zelf goede verhalen gehoord over zilveren tepelhoedjes. Had het vorige keer zelf alleen in de kraamweek en toen hielpen van die hydrogel pads super goed. Maar misschien geen oplossing als je er voor de bevalling al last van hebt.

21 dagen geleden

Dankjewel dames ♡

20 dagen geleden

Masseren / smeren met koelende olie - kokosnootolie doet echt wonderen zei mijn lactatiedeskundige in de cursus van tevoren! Bij mij doet het goed zijn werk