68 Reacties

één maand geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik heb net bericht gekregen dat ik aanvullende informatie moet doorsturen. ...
Geen bewijs hoor! Alleen ‘ja’ is voldoende, althans bij mij wel :-)

één maand geleden

Reactie op Momtobe🤍

Ik heb net bericht gekregen dat ik aanvullende informatie moet doorsturen. ...
Had hetzelfde, ik heb ja en het aantal uur erbij ingevuld 1650 uur had ik. En dan maar weer afwachten 🤓

één maand geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ok, ik heb net bericht gekregen dat ik de ZEZ krijg! Yeey! Nu is mijn bedra ...
Weet je toevallig of dit is op basis van je uren op jaarbasis of op je maandloon? Ik ben nog op antwoord aan het wachten

één maand geleden

Reactie op mom.of.one

Weet je toevallig of dit is op basis van je uren op jaarbasis of op je maan ...
Je moet het uurcreteria van 1225 uur hebben gehaald vorig jaar. Dan krijg je het volledige minimum loon.

één maand geleden

Reactie op Prisico

Je moet het uurcreteria van 1225 uur hebben gehaald vorig jaar. Dan krijg j ...
Ja die heb ik wel gehaald. Goed om te weten had echt geen idee wat ik kon verwachten

één maand geleden

Vraagje! Ik ben dit jaar begonnen als ondernemer. Heb t/m heden meer gewerkt dan de urennorm. Nu krijg ik de vraag van het uwv of ik in 2023 aan de urennorm heb voldaan en zo nee wat mijn omzet was over 2023. Volstaat het dan om te melden dat ik in 2024 aan de urennorm heb voldaan en mijn omzet over 2024 daarbij vermeld? Moet het ook doen dmv een brief. Lekker ouderwets 😂

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Vraagje! Ik ben dit jaar begonnen als ondernemer. Heb t/m heden meer gewerk ...
Hi! Ik ben ook dit jaar begonnen als ondernemer en bij mij keken ze niet naar de urennorm, maar vroegen ze naar mijn verwachte inkomsten van 2024. Hier hebben ze ook mijn uitkering op berekend.

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Vraagje! Ik ben dit jaar begonnen als ondernemer. Heb t/m heden meer gewerk ...
Ik heb al sinds 2021 eigen bedrijf en kreeg dezelfde brief. Vond t wel makkelijk ff invullen en op de post doen haha! Mijn jaarstukken voor 2023 zijn nog niet af dus ik had 2022 ingevuld en toen heb ik in die brief ingevuld dat 2023 conform 2022 is.

één maand geleden

Reactie op Gabriella95

Hi! Ik ben ook dit jaar begonnen als ondernemer en bij mij keken ze niet na ...
Top! Dan komt dat helemaal goed. Prima omzet gemaakt dit jaar 😁👍. Ga ik dat invullen. Bedankt!

één maand geleden

Reactie op saardh96

Ik heb al sinds 2021 eigen bedrijf en kreeg dezelfde brief. Vond t wel makk ...
Haha ik heb geen zin om naar de brievenbus te lopen 😂. Maarja wel weer lichaamsbeweging gehad dan! Thanks! Ik heb een handige app via de boekhouder waardoor ik direct inzicht heb in de omzet en kosten. Dus dat is heel fijn!

één maand geleden

Whoehoe, nou ik heb ook recht op mijn uitkering. Hoewel deze de 11e al in is gegaan 🤓. Ook de €105,- per dag. Iemand al een idee wat dat netto doet?

één maand geleden

Reactie op Prisico

Whoehoe, nou ik heb ook recht op mijn uitkering. Hoewel deze de 11e al in i ...
Ik krijg hem nu net een week 100% , netto blijft er 333,91 euro over per week.

één maand geleden

Reactie op Mandy281996

Ik krijg hem nu net een week 100% , netto blijft er 333,91 euro over per we ...
Ja hier ook, 66 zoveel per dag. Ik ben kleine ondernemer dus zo goed als geen btw werk. Raar dat ik dan geen loonheffingskorting krijg?

één maand geleden

Mijn verlof is vandaag ingegaan, maar ik heb behalve een brief van vorige week waar ze om aanvullende info vroegen, niks meer ontvangen. Hoelang heeft het bij jullie geduurd? Ik merk dat ik het wel spannend vind

één maand geleden

Reactie op Moma35

Mijn verlof is vandaag ingegaan, maar ik heb behalve een brief van vorige ...
Bij mij duurde het 2 weken, na de brief van de aanvullende info. Heb ook gebeld toen en ze vertelde mij dat ze max 2 weken daarna een besluit moeten maken. Ik denk dat je snel iets te horen krijgt 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op xannemarie

Bij mij duurde het 2 weken, na de brief van de aanvullende info. Heb ook ge ...
Ik heb het digitaal opgestuurd ivm een vakantie (kostte wat moeite 🙃) en ik hoorde 2 dagen later wat. Een meisje bij mij bij de verloskundige had het per post ingestuurd en duurde volgens mij ook 1-1,5 week. Toch bijzonder dat ze het liever per post willen allemaal…. digitaal werkt beter. Maar goed. Nog even afwachten dus!

één maand geleden

Reactie op lisanvanhulten

Ik heb het digitaal opgestuurd ivm een vakantie (kostte wat moeite 🙃) en i ...
Oh wat fijn dat dat mocht, was bij mij geen optie (ik was ook op vakantie) 😅 Dan hadden ze het liever een paar dagen later als ik weer thuis was. Heb nu uiteindelijk ook ‘te’ laat mijn uitkering gekregen maar dat komt wel weer goed haha

één maand geleden

Vorige week aangevraagd en vandaag akkoord gekregen dat ik de 100% krijg. Ik zou het 1 week na het bericht ontvangen.

één maand geleden

Ik had het begin augustus aangevraagd via mijn uwv. Omdat ik niks meer gehoord had belde ik er vorige week even achteraan. Bleek dat de aanvraag niet doorgekomen was! Dus vorige week het formulier per post gehad, ingevuld en opgestuurd. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren, mijn verlof begint 21 oktober. Fingers crossed dat het nu een beetje snel verwerkt wordt!

één maand geleden

Maandag brief op de post gedaan en vandaag brief dat de uitkering voor 100% wordt toegekend! Fijn!