15 Reacties
6 maanden geleden
Ik ben nu 12 weken en sinds 11 en een half stop ik met verbergen. Echt helemaal klaar ermee. Nu is het ook zo dat ik nooit wijde kleding draag en mn buikje echt al goed zichtbaar is. Haast iedereen in mn omgeving is nu op de hoogte.
6 maanden geleden
Ik denk zelf dat je het al heel erg ziet, maar ik vertelde gister (bij 12+2) aan mijn leidinggevende dat ik zwanger ben, en die zei 'oh je ziet echt nog helemaal niets!'. Denk dat je toch altijd overschat hoeveel mensen op je letten, vooral degenen die wat minder ver van je af staan.
6 maanden geleden
Ik ben bijna 12 weken, en ik zie nog helemaal niks 🫤 Als ik mijn moeders genen heb dan zie ik pas wat bij 22 weken 🥹 Lijkt me tegen die tijd wel leuk om iets meer te zien eigenlijk… haha
6 maanden geleden
Reactie op annabel021998
Ik ben nu 12 weken en sinds 11 en een half stop ik met verbergen. Echt hele ...
Nee precies, ik ook niet. Fijn om te lezen! Hier is ook haast iedereen op de hoogte. Ik ben 11+2 vandaag. Maar al best een buikje
6 maanden geleden
Mijn schoonzusje zag met 5 weken al dat mijn (normaal gesproken platte) buik niet meer plat was 🙄
Ik ben nu 11 weken, helaas afgelopen maand ziek door een longontsteking dus weinig mensen gezien en niet gewerkt. Maar als ik nu mensen tegen kom, dan kan ik niet anders dan het vertellen….
6 maanden geleden
Ik vervul het niet echt met opzet, maar ik heb wel veel grote shirts, dus het is niet erg opvallend nog tenzij ik iets strakkers zou dragen. 🤭
6 maanden geleden
5e zwangerschap en niet meer te verbergen. Ik show hem lekker. De omgeving weet het al helemaal behalve de buren want die hebben altijd commentaar 🤣. Ze zien het vast snel genoeg zo.
6 maanden geleden
Wij wachten nog tot de 13 weken echo met het echt vertellen tegen de meerderheid. De mensen die we dagelijks zien weten het al en het is ook op het punt dat het niet echt te verhullen valt. Maar ik draag expres nog een week extra wijde truien en shirts.
6 maanden geleden
Ik ben nu bijna 11 weken en paradeer er trots mee rond hoor. Ik droeg sowieso al nooit vaak wijde kleding en ik was al opgeblazen op de dag van mijn eerste positieve test. Ik krijg wel eens de vraag of het er geen 2 zijn 😅. Maar goed, het is wat het is.