13 Reacties

één maand geleden

Beterschap💐 Al een paar dagen last van enorme keelpijn. Alle huis tuin en keuken dingen al ingeslagen maar het lijkt alleen maar erger te worden... Kost zoveel energie!

één maand geleden

Ik kreeg afgelopen week een flinke buikgriep en dat viel me inderdaad een stuk zwaarder dan normaal 🤒. Koorts (is nu gelukkig weg) en al 5 dagen diarree.. gelukkig zei de vk dat het geen kwaad kan voor de baby als ik veel water blijf drinken. Schijnt enorm te heersen op het moment!

één maand geleden

Jup, alles is zwaarder nu, ook verkoudheid.

één maand geleden

Reactie op Doera

Beterschap💐 Al een paar dagen last van enorme keelpijn. Alle huis tuin en ...
Aah ja zo begon het voor mij, daarna begon mijn neus 😔

één maand geleden

Reactie op Gabriella95

Ik kreeg afgelopen week een flinke buikgriep en dat viel me inderdaad een s ...
Dat klinkt ook vervelend, beterschap!

25 dagen geleden

Beterschap! Helaas erg herkenbaar, al weken aan t sukkelen en uiteindelijk goed ziek geworden (griep)en nu als gevolg gekneusde ribben door het hoesten 🥲 verschrikkelijk pijnlijk! En ook nog steeds niet van het hoesten af ondanks antibiotica 🙈

25 dagen geleden

Wat vervelend! Beterschap!! Ik heb in het begin van de zwangerschap, rond 12 weken, een enorme buikgriep/voedselvergiftiging gehad... Maakte me toen heel erg zorgen over de baby, maar gelukkig deed het de baby niets 🥰

25 dagen geleden

Beterschap! Ik begin net weer wat op te knappen. Begon hier met keelpijn en koorts, 2 dagen aangehouden. Verloskundige nog gebeld omdat we op vakantie zijn en gevraagd of ik ergens om moet denken, maar vooral uitzieken en paracetamol om de 6 uur. nu nog flink verhouden en erg moe.. pff heftig is het! Succes 🤞🏻

25 dagen geleden

Reactie op Charrr00

Beterschap! Helaas erg herkenbaar, al weken aan t sukkelen en uiteindelijk ...
Aah vervelend, jij ook beterschap!

25 dagen geleden

Reactie op Mama18100

Beterschap! Ik begin net weer wat op te knappen. Begon hier met keelpijn en ...
Jij ook beterschap! Ik ben inmiddels ook weer aan het herstellen. Ook vooral nog wat moe en lichtelijk verkouden nu.

25 dagen geleden

Ik heb rond de 8/9 weken zwangerschap een buikgriep gehad, ik lag er echt he-le-maal af en kon een paar dagen lang echt niets meer. Paar weken geleden verkouden, toen voelde ik me echt overreden en ben toen ook paar dagen ziek thuis geweest. Je lichaam moet gewoon veel harder werken, dus neem de rust als je die nu nodig hebt 🤎 beterschap!

24 dagen geleden

Ik heb bij mijn tweede zwangerschap buikgriep gehad in het eerste trimester. Ik was KAPOT. Zeldzaam wat een ellende. Mijn zus zou morgen komen helpen poetsen, maar ze appt net dat haar man buikgriep heeft. Ik heb toch maar gezegd dat ze een andere keer mag komen, hoe blij ik ook ben met haar hulp maar ik kan amper lopen van de bekkenpijn, laat staan rennen naar de wc. Ik zie dat echt helemaal voor me, en moet daar dus niet aan denken 🫠 Maar qua verkoudheid griep gaat het in mijn zwangerschappen vaak uitzonderlijk goed, terwijl ik daar met m’n astma vaak veel last van heb…

24 dagen geleden

Reactie op ZomaarBetty

Ik heb bij mijn tweede zwangerschap buikgriep gehad in het eerste trimester ...
Dat laatste is geluk hebben dan. Ik merk juist dat ik langer problemen met mijn neus heb dan voor de zwangerschap 🫣