40 Reacties

één maand geleden

Reactie op BabyboyL

Ik loop al 2 weken met een longontsteking waarbij de antibiotica minimaal h ...
Beterschap! Herken het ook heel erg, heb vorige maand tijdens mijn verkoudheid ook gewoon huilend onder de douche gezeten omdat ik nergens normaal kon ademen 😅 dat van het constante plassen is ook zo herkenbaar, om gek van te worden 😮‍💨 iig heel veel sterkte met je longontsteking!

één maand geleden

Reactie op krulstaartjes

Oeh ik hoop dat je je snel beter voelt! Zwanger zijn en ziek zijn trekt je ...
Oef, wat vervelend. Heel veel beterschap!

één maand geleden

Reactie op dodo1224

Hier ook lekker verkouden🤧 rhinohorn is echt fantastisch, heb veel van dat ...
Klinkt handig, ja. Ik doe meestal een zoutoplossing met gewoon een bekertje 😂 beterschap iig!

één maand geleden

Op dit moment erg beroerd, dochter van 2,5 was sinds woensdag ziek dus je neemt het dan over. Het is geen pretje met de laatste loodjes van je zwangerschap, ik nu 35 weken. Beterschap allemaal.

één maand geleden

Ik heb momenteel corona, er heerst van alles.

één maand geleden

Reactie op Silver1208

Ik heb momenteel corona, er heerst van alles.
Beterschap!

één maand geleden

Ik heb twee weken terug de griep gehad en nu weer (of nog steeds, geen idee eigenlijk 😂) erg verkouden. Door de zwangerschap blijf je er ook sneller in hangen heb ik het idee... Beterschap voor jullie allemaal!

één maand geleden

35 weken zwanger en helaas ook (weer) ziek. Heb de verwarming al aan omdat ik het zo koud heb nu. Heb ook bloedarmoede dus dat helpt niet mee 😭

één maand geleden

Reactie op Reese

35 weken zwanger en helaas ook (weer) ziek. Heb de verwarming al aan omdat ...
Beterschap! Het begint ook gewoon weer kouder te worden, ja. Vind dat zelf wel beter dan de zomer. Ben toch zo snel overhit geraakt deze zomer..😅

één maand geleden

33 weken hier en blijkbaar vandaag iets verkeerds gegeten. Dacht dat het het einde van de wereld was 🤣🙈

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Beterschap! Het begint ook gewoon weer kouder te worden, ja. Vind dat zelf ...
Owja vervelend is dat he, ik had hetzelfde in de zomer nu ook hoor alleen door de verkoudheid icm met bloedarmoede erg koud. Heb een 6 jarige die echt elke virus meebrengt naar huis en erg veel van knuffelen met mama houd 🤭 agh ja straks met deze gaan we ook weer door al die ziektes van de opvang en daarna school heen, helaas geen ontkomen aan

één maand geleden

Donderdag mn laatste werkdag en nu met verlof. Donderdagmiddag al verkouden geworden en heb het goed te pakken. Thee met honing wordt goed genuttigd. Helaas mag strepsil niet gebruikt worden 😔

één maand geleden

Hier ook ziek. Zoon van 15 maanden ook ziek. Het is helemaal kut. Wist al niet wat ik met mezelf aan moest, nu al helemaal niet. Zeker niet met het zorgen voor. Maar goed. We worden weer beter, dus daar kijken we naar uit 😂😂

één maand geleden

Pfff word gek. Snotverkouden, lichamelijk voel ik mij gelukkig al beter, maar die neus zit potdicht. Niks helpt. Behalve xylometazoline, maar die portie heb ik al verbruikt🥲

één maand geleden

Reactie op SnnevL

Pfff word gek. Snotverkouden, lichamelijk voel ik mij gelukkig al beter, ma ...
Spoelen met Rhinohorn werkt goed hier. Wel heel goor trouwens 😅 Beterschap!

één maand geleden

Reactie op Reese

Owja vervelend is dat he, ik had hetzelfde in de zomer nu ook hoor alleen d ...
Ja zo vervelend! Haha, ik ontkom er ook niet aan, want mijn man kan zo elk moment besmet raken op het werk 😮‍💨 Ook wel waar dat kinderen het meebrengen, dus kan er maar beter alvast aan wennen dan 😂

één maand geleden

Reactie op SnnevL

Pfff word gek. Snotverkouden, lichamelijk voel ik mij gelukkig al beter, ma ...
Mijn redding was vaak mentholzalf op mijn borst smeren 😅 beterschap iig!

één maand geleden

Reactie op ZomaarBetty

Spoelen met Rhinohorn werkt goed hier. Wel heel goor trouwens 😅 Beterschap ...
Haha ja dat is heel goor! Heb ik ooit eens gedaan en toen moest ik zowat overgeven, durf t niet meer😂

één maand geleden

Reactie op SnnevL

Haha ja dat is heel goor! Heb ik ooit eens gedaan en toen moest ik zowat ov ...
Blijven oefenen 🤣🤣 ik heb heel veel filmpjes gekeken met tips en uiteindelijk lukte het wel.. Ik heb hem pas juist gebruikt na het overgeven omdat het door het maagzuur zo hard naar boven kwam dat m’n eten door mn neus naar buiten kwam bahbah… toen was ik blij dat ik kon spoelen 🤪

één maand geleden

Ja ik had keelpijn en hoesten, 3 weken lang. Dat hoesten was echt verschrikkelijk met een zwangere buik. Verder heel veel geslapen en weinig ondernomen.