37 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op eviimilano

Als ik rauw ei zou eten en daarna ziek zou zijn dan zou ik mij ook zorgen m ...
Vorige zwangerschap het zelfde gehad , antwoord van de VK; we kunnen nu toch niks meer doen, uitzieken en in de gate houden. Stressen is vaker slechter voor de baby dan uitzieken. Maar goed, ik ben van mening dat we allemaal wat doorgeslagen zijn met alles wat niet mag en gevaarlijk is. Maar dat is mijn mening.

14 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Vorige zwangerschap het zelfde gehad , antwoord van de VK; we kunnen nu toc ...
U onderwerp veranderd ook zoals de wind. Van info op het internet naar “hetzelfde meegemaakt” (je beseft toch dat er meerdere oorzaken bestaan voor dezelfde klachten) 🫣 Maar goed, kunnen we dan alstublieft vast stellen dat als je ziek bent en zwanger bent je gewoon beter naar je eigen dokter gaat? En we het daar op houden? Denk ook dat alle info lezen op het internet meer stress oplevert dan een geruststellend dokters bezoekje 🤔 maar ja dat is dan mijn mening.

14 dagen geleden

Reactie op eviimilano

U onderwerp veranderd ook zoals de wind. Van info op het internet naar “het ...
Mijn god zeg. Wat wil je nu zeggen? Dat ik uit m’n nek lul? Ja er bestaan meerdere oorzaken, dankjewel, daarom niet direct panikeren. Als we allemaal om elk wissewasje bij de dokter zitten, dan komen de échte gevallen er niet meer tussen hoor. Als je ziek bent ben je ziek, dat is tijdens je zwangerschap niet heel anders, alleen ff wat beter in de gate houden. Los van deze hele discussie met jou heeft TS hier echt geen reet aan. Dus ik stop hier ook mee. Ik hoop dat TS gerust is, gedaan heeft wat voor haar goed voelt en daarmee klaar. Wat gezeik zeg

14 dagen geleden

Reactie op eviimilano

U onderwerp veranderd ook zoals de wind. Van info op het internet naar “het ...
Toch nog even dit, dit is mijn tweede zwangerschap, nee ik heb het licht daarmee niet uitgevonden, maar bij mijn eerste een soort gelijk geval gehad, ook rauw ei gegeten en daarna ziek geworden (perongeluk, voor je straks ook nog insinueerd dat dit expres was 😂😂) ik heb toen dus te horen gekregen “niks aan de hand” aangezien dit even geleden was, gegoogled. Vandaar de link van de twee, hopelijk dat dat het wat verklaard 😉😉😉nu stop ik, want ik vind jou en deze discussie echt ontzettend irritant.

14 dagen geleden

Reactie op eviimilano

U onderwerp veranderd ook zoals de wind. Van info op het internet naar “het ...
Ik zou lekker 9 maanden alleen rijst en kip eten. Dan weet je zeker dat je goed zit, alhoewel salmonella zit ook in een klein hoekje, dus misschien beter 9 maanden alleen rijst eten. Vergeet niet binnen te blijven hoor!! Die uitlaatgassen zijn tegenwoordig ook extreem gevaarlijk.

14 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Mijn god zeg. Wat wil je nu zeggen? Dat ik uit m’n nek lul? Ja er bestaan m ...
Het was niet mijn bedoeling om u zo opgefokt te maken. Ik heef enkel mijn mening 🫣 (en geen medisch advies)

14 dagen geleden

Reactie op tdkramer

Ik zou lekker 9 maanden alleen rijst en kip eten. Dan weet je zeker dat je ...
Sorry maar dit is belachelijk 🤣 als je u zorgen maakt over iets dat je gegeten hebt en je daarna ziek word dan gaan de meeste mensen gewoon naar de dokter 👩‍⚕️ daar zeg ik niets raars mee.

14 dagen geleden

Reactie op eviimilano

Het was niet mijn bedoeling om u zo opgefokt te maken. Ik heef enkel mijn m ...
Nee je geeft niet enkel mening, je maakt TS onnodig bang. En daar irriteer ik me aan.

14 dagen geleden

Reactie op eviimilano

Sorry maar dit is belachelijk 🤣 als je u zorgen maakt over iets dat je geg ...
Niemand gaat direct naar de dokter als ze even ziek zijn, door jou is de gezondheidszorg wrs zo duur 😂

14 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Nee je geeft niet enkel mening, je maakt TS onnodig bang. En daar irriteer ...
Mijn ding is dat deze commentaren nog jaren gaan blijven staan. En als er iemand dan echt zwaar ziek zou zijn en dit dan opzoekt en vind via Google. Dat die persoon dan mss vals geruststellend word terwijl die toch beter naar de dokter was gegaan. Dat is het enige dat ik niet wil. Het is zeker niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen zeker niet.

14 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Niemand gaat direct naar de dokter als ze even ziek zijn, door jou is de ge ...
Yasminaaxx beschrijft in haar topic dat ze heel erg ziek was sins de dag ervoor en dat ze haar grieperig voelde. Dat is niet alsof ze een verkoudheidje heeft of iets kleins in mijn ogen. Als je zwanger bent dan ben je toch automatisch ook meer bezig met de baby en dan veronderstel ik dat de meesten een dokter zullen bezoeken. En kijk sorry als mijn advies u dan niet aanstaat. Ik wens u nog veel plezier met u dokter Google.

14 dagen geleden

Reactie op eviimilano

Yasminaaxx beschrijft in haar topic dat ze heel erg ziek was sins de dag er ...
Wij zijn inderdaad uit gesproken, en gaan hier ook niet in overeen komen. Ik wens je ook een fijne dag en een voorspoedige verdere zwangerschap toe.

14 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Wij zijn inderdaad uit gesproken, en gaan hier ook niet in overeen komen. I ...
Kijk toch iets waar we dezelfde mening over hebben 😅 ik wens je ook het allerbeste en een goeie zwangerschap tegemoet.

14 dagen geleden

Poe hee

4 uur geleden

Reactie op Baby_2324

Niemand gaat direct naar de dokter als ze even ziek zijn, door jou is de ge ...
Lees nu maar deze conversatie. Natuurlijk ga je naar de dokter, als je ziek bent en je bent zwanger. Zeker als je denkt iets verkeerd gegeten te hebben. Daarvoor dient gezondheidszorg. Deze boodschap zal niet meer voor ts zijn, maar voor toekomstige lezers, die hetzelfde voor hebben... naast listeria, toxoplasmose, kan je ook nog toxoplasmose krijgen door rauw ei te eten. Dus je moet zeker opletten... het juiste advies geven en een ander zijn juiste advies zeker niet belachelijk maken...

4 uur geleden

Listeria, salmonella en toxoplasmose dus

één uur geleden

Reactie op tdkramer

Ik zou lekker 9 maanden alleen rijst en kip eten. Dan weet je zeker dat je ...
Domme opmerking...