5 Reacties

4 dagen geleden

Je kan altijd bellen als je je zorgen maakt.

4 dagen geleden

Ik was laatst ook ziekjes Bleek corona te zijn .. heerst ook weer. Niet dat corona nu een hele ding is

3 dagen geleden

Er heerst van alles blijkbaar. Ben momenteel ook verkouden en vooral 's nachts hoest ik me een ongeluk. Had laatst ook een nacht dat ik het ineens steenkoud had. Voel je je kindje regelmatig? Dan zou ik me geen zorgen maken.

3 dagen geleden

Er heerst inderdaad van alles. Toevallig ben ik zaterdag even opgenomen geweest in het ziekenhuis wegens hoge koorts (boven de 39 graden)en totaal geen adem meer kunnen krijgen. Heb een dubbele longontsteking 💀 Mijn VK vertelde dat zodra je/ik 38.5 hebt,je even moet bellen om te overleggen. Hier word dan wel standaard gevraagd of je een coronatest kan doen, ivm dat als ze langs moeten komen en ze daarna natuurlijk langs bevallingen en pasgeboren babies gaan. Dan weten ze hoe ze gekleed moeten komen. En natuurlijk goed de bewegingen van je baby in de gaten houden! Bij twijfel sowieso even bellen, liever een x teveel!

3 dagen geleden

Ben 2 weken goed ziek geweest. Erger dan ooit maar het schijnt ook erger te zijn doordat je zwanger bent. Ben bij de huisarts tweemaal geweest maar uiteindelijk was het gewoon een kwestie van uitzieken. Er heerst inderdaad van alles. In principe krijgt je kleintje het niet mee. Jij ligt alleen behoorlijk in de kreukels