25 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op daantjebanaantje12

Je kunt ook nog overleggen met je vk of je met 41.5 je vliezen kunt laten b ...
Dat is een goede, ik ga het morgen overleggen! Bedankt voor je tips.鉂わ笍

14 dagen geleden

Reactie op Moekje2be

Hier ongeveer het zelfde. Wil gewoon heel graag natuurlijk thuis bevallen. ...
Ik ga voor je duimen! 鉂わ笍馃馃徏

14 dagen geleden

Bij mijn 1e begon het in de avond toen ik 40+6 dagen was, zonder ook maar iets van voortekenen en bij precies 41 weken is ze na een vlotte bevalling geboren. Het kan ineens snel gaan. Nu ben ik 40+5 weken en vandaag voor de 2e keer gestript. 1e keer was maar half strippen. Bij 41 weken doen ze een 3e poging. Als dit niet werkt, dan zal ik bij 41+2 in het ziekenhuis mijn inleiding gaan bespreken, iets wat ik liever ook niet zie gebeuren. Mijn vorige bevalling was zonder ingrijpen en zonder pijnbestrijding, hoop dat het deze keer alsnog zo zal gaan 馃馃徎

14 dagen geleden

Reactie op esters91

Welke tips om zelfs wee毛n op te wekken hebben jullie?
Mijn acupuncturist heeft me verteld te zijner tijd ook bepaalde punten aan te kunnen stippen als ze wat langer blijft zitten. Ik denk dat ik dat liever doe te zijner tijd dan gewoon inleiden. Maar ik verwacht mevrouw toch niet voor 41 weken. Onderbuikgevoel. 馃槄

14 dagen geleden

Goudsbloem kan je nog naar kijken, wel je goed inlezen. Het zou wee毛n stimuleren. Ik heb het wel in huis maar durf het nog niet te pakken omdat we nog niet klaar zijn voor de kleine dame