16 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb geen ervaring omdat dit ook mijn eerste zwangerschap is maar bestaan er geen tepel plakkers die vocht kunnen opvangen? 😅

6 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Ik heb geen ervaring omdat dit ook mijn eerste zwangerschap is maar bestaan ...
Je hebt van die pads.. maar die moet je dan weer los in je bh doen.. plakkers, geen idee.

6 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas lekkende borsten toen ik al bevallen was en borstvoeding gaf. Volgens mij komt het niet heel vaak voor dat je al van te voren melk lekt. En als dit dan gebeurd, meestal als je tegen het einde van je zwangerschap zit.

6 maanden geleden

Reactie op Babs1803

Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas lekkende borsten toen ik al beval ...
Oh! Ik hoop dat dat bij mij ook het geval is dan haha.. lijkt me zeer onhandig. Ben je niet meer ongesteld, lek je ergens anders 🥹😅

6 maanden geleden

Je hebt de lillypadz hiervoor. Die zijn silicone plakkers die je op je tepel legt. Enkel bij hoge druk laten ze los, dit vaak snachts aan het eind van de nacht dus overdag best een oplossing voor jou. Kosten iets van €25,- en bij oa prenatal te koop.

6 maanden geleden

Reactie op desmaxpom

Je hebt de lillypadz hiervoor. Die zijn silicone plakkers die je op je tepe ...
Oh! Super bedankt voor de tip 🩷

6 maanden geleden

Ik zou eerst afwachten of dit wel gaat gebeuren voordat je je druk maakt hierover 😅 In mijn vorige zwangerschap geen last van gehad, alleen pas na de bevalling en tijdens borstvoedingsperiode. Als je in november bent uitgerekend zullen je borsten in de zomer nog niet ‘startklaar’ zijn hoor.

6 maanden geleden

Reactie op Smos

Ik zou eerst afwachten of dit wel gaat gebeuren voordat je je druk maakt hi ...
Ik heb geen idee. Dit is mijn eerste zwangerschap, vandaar.

6 maanden geleden

Ik had dit overigens ook enkel in de borstvoedingsperiode en aan het eind van de zwangerschap in de nacht. :-) misschien stelt dat gerust.

6 maanden geleden

Denk ook dat de kans bijzonder klein is dat je hier in de zomer al last van hebt. Let the girls out 😜

6 maanden geleden

Ik denk meer dat je gedurende de zwangerschap grotere en zwaardere botsten krijgt waardoor zonder bh niet meer lekker zit? Of heb je daar geen last van?

6 maanden geleden

Reactie op desmaxpom

Ik had dit overigens ook enkel in de borstvoedingsperiode en aan het eind v ...
Dankjewel, dat stelt inderdaad gerust. Hopelijk geldt dat voor mij ook, zoals je het beschrijft

6 maanden geleden

Reactie op Miri2

Denk ook dat de kans bijzonder klein is dat je hier in de zomer al last van ...
Hahahaha!! Will do 🥰

6 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik denk meer dat je gedurende de zwangerschap grotere en zwaardere botsten ...
Mijn borsten worden zeker groter. Ik heb borstimplantaten onder de spier en mijn eigen borsten worden dus nu groter, waardoor je kunt zien wat mijn eigen borst is en waar het implantaat zit. Super lelijk. Maar goed, het is wat het is

6 maanden geleden

Reactie op Smos

Ik zou eerst afwachten of dit wel gaat gebeuren voordat je je druk maakt hi ...
Nou daar is iedere zwangerschap anders in. Bij mijn eerste zwangerschap lekte mijn borsten al bij 24 weken!! De borst compressen waren niet aan te slepen😫😫😫

6 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Mijn borsten worden zeker groter. Ik heb borstimplantaten onder de spier en ...
Ja, bij mij was dit het eerste zwangerschap symptoom. Ben van 75b/c naar 80c gegaan. Nog niet enorm maar vind nu zonder bh een trap aflopen of zo echt niet fijn..