19 Reacties

6 maanden geleden

Of is 11 weken te vroeg om dit te kunnen zien? 馃槀

6 maanden geleden

Helaas nog te vroeg! Nub is nu zeker een meisje maar kan nog veranderen (bij een paar vriendinnen gezien). 13 weken echo geeft je een heel goed resultaat! Bij mijn zoontje was de nub op 11.2 al duidelijk een jongen en bij mijn dochter een meisje en niet meer veranderd. Kan dus wel zijn dat kindje vroeg is, dit weet je alleen pas bij de 13 weken echo zeker als je een mooi zijaanzicht hebt 馃グ馃グ Mijn zoontje van 3 weet ook zeker dat er nog een zusje in m'n buik zit. Zo bijzonder! Ben ook mega benieuwd of hij gelijk heeft.

6 maanden geleden

Reactie op Emilybaby

Helaas nog te vroeg! Nub is nu zeker een meisje maar kan nog veranderen (bi ...
Dat word dan nog even afwachten. Maar nieuwsgierig zijn we wel van hem geworden. Hoop voor hem dat het een zusje is.. wordt boos als ik broertje zeg 馃き馃槀

6 maanden geleden

Haha toevallig, mijn dochter van drie is er ook van overtuigd dat ze een zusje krijgt. Ze wil niks horen over een mogelijk broertje. We zullen het zien. Nu inderdaad nog te vroeg om iets te zeggen 馃槄

6 maanden geleden

11+1 is te vroeg maar kinderen hebben best vaak gelijk! Mijn 3 jarige zoon zegt ook dat er een zusje in mijn buik zit, ik heb pas 8 mei de 13 weken echo ben dan bijna 14 weken dus wieweet 馃檲

6 maanden geleden

Reactie op Lynn26123

11+1 is te vroeg maar kinderen hebben best vaak gelijk! Mijn 3 jarige zoon ...
Ben heel benieuwd! Inderdaad hebben kindjes vaak gelijk. Spannend

6 maanden geleden

Mijn kinderen (6&3) zijn allebei overtuigd dat ze een broertje krijgen 馃グ

5 maanden geleden

En? Weet je het al? Via de 13 weken echo met een duidelijke nub? 馃グ ben benieuwd!

5 maanden geleden

Mijn zoontje (volgende maand 2) zei ook telkens zusje. En hij heeft gelijk hoor!! Vandaag duidelijk een meisje op de echo 馃┓

5 maanden geleden

Reactie op Emilybaby

En? Weet je het al? Via de 13 weken echo met een duidelijke nub? 馃グ ben ben ...
M鈥檔 zoontje had gelijk! 馃挅 13 weken echo werd echt niks niks prijs gegeven. Maar met de geslachtsecho werd het al snel duidelijk 鈽猴笍 En bij jou?

5 maanden geleden

Reactie op samlentjes

Mijn zoontje (volgende maand 2) zei ook telkens zusje. En hij heeft gelijk ...
Oh ik zie dat deze topic van 3 weken terug is haha馃馃き

5 maanden geleden

Reactie op ljgwillems

M鈥檔 zoontje had gelijk! 馃挅 13 weken echo werd echt niks niks prijs gegeven ...
Super leuk!!! Wij weten het als het goed is volgende week als we geluk hebben met de 13 weken echo(14 weken dan ruim). Ben ondertussen zeer vaardig met de nubs haha. Op de termijnecho bij 11.5 wel een zeer duidelijke meisjesnub. Verloskundige durfde haar geld erop in te zetten haha! Ons zoontje was met 11 weken al overduidelijk een jongen in wording en dit was alsof ik naar de echo van m'n dochtertje keek(alleen wat verder) Mijn gevoel roept dat het een meisje is dus ben zo benieuwd! Zoontje blijft ook steady dat het een meisje en zusje is. Ik weet het dus bijna! 馃グ馃グ馃グ馃グ

5 maanden geleden

Reactie op samlentjes

Mijn zoontje (volgende maand 2) zei ook telkens zusje. En hij heeft gelijk ...
Super leuk! Gefeliciteerd. Een jongen en een meisje zo zo leuk samen kan ik uit ervaring zeggen 馃グ馃グ

5 maanden geleden

Reactie op Emilybaby

Super leuk! Gefeliciteerd. Een jongen en een meisje zo zo leuk samen kan ik ...
Jaa vind het geweldig! Wilde in de nub topic nog op je reageren, maar kon het bericht niet terugvinden. Je had volgens mijn echo foto een jongetje voorspeld 馃き. Zou het nog even laten weten wat het was! 馃┓ dus via deze gelukt

5 maanden geleden

Reactie op samlentjes

Jaa vind het geweldig! Wilde in de nub topic nog op je reageren, maar kon h ...
Ik zie het! Je had helaas wel vrij onduidelijke echo foto's. Zo jammer dat dag zo verschilt qua echo praktijken

5 maanden geleden

Hahaha mijn zoon (3) roept al weken dat er een broertje in mijn buik zit.. 馃槀 weet het over een week ben heel benieuwd!

5 maanden geleden

Hier ook een update. Onze kleine man had gelijk. Nog een zusje voor hem. Een grote broer met 2 zusjes. Wat een rijkdom!!! We zijn zo blij 馃グ馃挆馃挆馃挆馃挆

5 maanden geleden

Wat leuk om te lezen allemaal! Mijn dochtertje zegt de hele tijd dat ze een broertje krijgt en dat gevoel heb ik ook! Maar volgens de nub theorie zou het een meisje zijn. Ben heeeeel benieuwd dus, nog 1,5 week en dan weten we het :)

5 maanden geleden

Reactie op Emilybaby

Hier ook een update. Onze kleine man had gelijk. Nog een zusje voor hem. Ee ...
Super leuk, gefeliciteerd 馃挅馃挅